الاخبار بررسی کرد؛

چالش‌های پیش روی نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی

نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی خود را در برابر چالش‌هایی که سلفش یعنی بنیامین نتانیاهو برایش به ارث گذاشته است، می‌بیند.
کد خبر: ۴۶۱۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳ - 14June 2021

چالشهای پیش روی نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، الاخبار در گزارشی با عنوان راهپیمایی پرچم‌ها اولین چالش نفتالی بنت، آورده است: در سایه تهدیداتی که مقاومت فلسطین از طریق میانجیگران مصری و سازمان ملل درباره راهپیمایی فردا در قدس اشغالی اعلام کرده است، نفتالی بنت نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی خود را در برابر اولین چالشی که سلفش یعنی بنیامین نتانیاهو برایش به ارث گذاشته است، می بیند. بازرس کل پلیس با وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی به منظور اتخاذ تصمیم نهایی برای راهپیمایی موسوم به پرچمها، نشست برگزار می کند.

الاخبار نوشت: نفتالی بنت یک روز پس از رای اعتماد خود را در برابر سه چالش می بیند، نخست، راهپیمیایی پرچمها، دوم تخلیه شهرک آویتار و سوم ورود ایتمار بن غفیر عضو کنست به محله شیخ جراح که به اندازه کافی بحرانی است.

این در حالی است که ایتمار بن غفیر عضو کنست به رسانه صهیونیستی کان گفت: زمان آن فرا رسیده است که اسرائیل حماس را تهدید کند نه اینکه حماس اسرائیل را تهدید کند. نفتالی بنت موضع قاطع درباره پرچمها اتخاذ کند و روی برگزاری آن پافشاری کند.

الاخبار نوشت: همچنین عومیر بارلیف وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی هم در برابر چالشی سخت قرار گرفته است و فقط ۲۴ ساعت فرصت دارد تا تصمیم نهایی را درباره راهپیمایی موسوم به پرچمها اتخاذ کند. این علاوه بر چالشهای زیاد اوضاع بحران زده داخلی اسرائیل است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها