گروه‌های مقاومت فلسطین: رژیم اشغالگر منتظر عواقب تعرض به مسجد الاقصی باشد

گروه‌های مقاومت فلسطین ضمن تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی باید پیامد برگزاری راهپیمایی پرچم و تداوم تعرض به قدس و مسجدالاقصی را بپذیرد، گفتند امت اسلامی در همه سطوح، یک جبهه عربی-اسلامی برای دفاع از مسجدالاقصی تشکیل دهند.
کد خبر: ۴۶۱۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۱ - 14June 2021

گروه‌های مقاومت فلسطین: رژیم اشغالگر منتظر عواقب تعرض به مسجد الاقصی باشدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، گروه‌های مقاومت فلسطین در واکنش به تصمیم رژیم صهیونیستی برای برپایی راهپیمایی پرچم در بخش قدیمی قدس و مقابل مسجد الاقصی به این رژیم درباره عواقب این جرم خود هشدار دادند.

به گزارش کانال تلگرامی صوت القدس، در این بیانیه آمده است:  رژیم اشغالگر اسرائیل بر برپایی آنچه راهپیمایی پرچم در قدس خوانده می‌شود، اصرار دارد و تلاش می‌کند بخشی از اعتبار از دست رفته خود در نبرد سیف القدس را بازیابد و از همین رو به تحریک ملت فلسطین و تجاوز خود علیه شهر قدس ادامه می‌دهد.

گروه های مقاومت فلسطین در این بیانیه بر ۹ نکته تاکید کردند که در ادامه به ترتیب آمده است:

۱- ما به هموطنانمان در شهر قدس به دلیل تلاش و مجاهدت‌هایشان درود می‌فرستیم و آنها را به تحصن مستمر در صحن‌های مسجد الاقصی دعوت می‌کنیم، به خصوص برای فردا سه شنبه تا با حمله رژیم اشغالگر و راهپیمایی پرچم مقابله کنند که قرار است از جلوی درهای مسجد الاقصی عبور کند، زیرا اراده ملت ما برای خنثی کردن نقشه‌های رژیم اشغالگر قوی‌تر و تواناتر است.

۲- ما تاکید می‌کنیم که قدس همچنان عربی و اسلامی و محور مناقشه اعراب و رژیم صهیونیستی باقی خواهد ماند و هرگز اجازه یهودی‌سازی قدس و ادامه تجاوز علیه آن را نمی‌دهیم و رژیم اشغالگر باید پیامدهای برگزاری راهپیمایی پرچم و تداوم حملات علیه قدس و محله های آن و مسجد الاقصی و صحن‌های آن را بپذیرد.

۳- مقاومت در نبرد سیف القدس معادله ثابتی را اعمال کرد که محتوایش این است که ما به راحتی از کنار تجاوز به مسجد الاقصی، قدس و محله‌های آن نمی‌گذریم و مقاومت آماده است که با عمل و نه حرف، خود را ثابت کند.

۴- فرزندان ملت فلسطین در کرانه باختری، قدس و داخل سرزمین‌های اشغالی را دعوت می‌کنیم که برای مقابله با حملات رژیم اشغالگر و هتک حرمت صحن‌های مسجد الاقصی و راهپیمایی پرچم شهرک‌نشینان صهیونیست در آنجا تحصن کنند یا در راهپیمایی‌های خشمی که فردا برای اعلام مخالفت با این اقدام تحریک آمیز صهیونیست ها و حملات بی وقفه علیه قدس و مسجد الاقصی برگزار می‌شود، شرکت کنند.

۵-ما تاکید می‌کنیم که گزینه مقاومت بهترین و راهبردی‌ترین راه برخورد با ذهنیت صهیونیستی مبتنی بر کشتار و تروریسم و ریختن خون فلسطینی‌هاست و ادامه اعدام میدانی فرزندان ملت فلسطین در کرانه باختری و قدس، تداوم سریال تروریسم صهیونیستی علیه ملت فلسطین است که باید با تشدید همه اشکال درگیری با رژیم اشغالگر در همه میادین و در کرانه باختری و قدس پاسخ داده شود و تشکیلات خودگردان باید دست از مقابله با فرزندان ملت و مقاومت آنها در مواجهه با رژیم اشغالگر بردارد.

۶- ما بر اهمیت استفاده از پیروزی ملت و مقاومت فلسطین در نبرد سیف القدس برای ایجاد وحدت ملی و ساماندهی روابط میان گروه‌های فلسطینی بر اساس اصول ملی و درست و قاعده پایبندی به حقوق و برنامه مقاومت تاکید می‌کنیم.

۷- ما بر مخالفت خود با همه اشکال عادی سازی با رژیم اشغالگر تاکید می‌کنیم که جنایت و خیانت در حق رشادت‌های ملت فلسطین و خیانت به امت اسلامی است و رژیم اشغالگر را به ادامه حملات علیه ملت فلسطین تشویق می‌کند.

۸- در برابر حملات رژیم صهیونیستی علیه قدس و مسجد الاقصی، امت اسلامی اعم از رهبران، علما، فرهیختگان، احزاب و اهالی رسانه باید در همه سطوح برای مقابله با دشمن صهیونیستی مسئولیت پذیر باشند و با تشکیل یک جبهه فلسطینی عربی و اسلامی برای دفاع از مسجد الاقصی و قدس بر این رژیم فشار آورند.

۹- ما از سازمان ملل و همه طرف‌های ذیربط با آتش‌بس می‌خواهیم قبل از اینکه دیر شود به مسئولیت خود عمل کرده و بر رژیم اشغالگر برای توقف تجاوز علیه قدس و مسجد الاقصی فشار آورند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار