مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس یزد خبر داد؛

کتاب «سرت را بالا بگیر»؛ سرگذشت بانویی از تبار سادات

«ذاکری» از چاپ و انتشار کتاب «سرت را بالا بگیر» روایت‌گر سرگذشت بانویی ایثارگر از تبار سادات، به‌همت اداره نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۴۶۲۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵ - 15June 2021

«فاطمه ذاکری» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، از چاپ و انتشار کتاب «سرت را بالا بگیر» روایت‌گر سرگذشت بانویی ایثارگر از تبار سادات خبر داد و اظهار داشت: در این کتاب فراز و نشیب زندگی «ف. م» که به خواست وی «زینب‌السادات میری» نامیده شده است، در قالب داستانی با برداشت آزاد روایت شده است.

وی افزود: این بانو از دوران نوجوانی پای در میدان ایثار و مبارزه نهاد و در حوادث انقلاب یزد مردانه حضور داشت و پس از آن در امر پشتیبانی جنگ به فعالیت پرداخت که در دوران کنونی نیز و در کسوت آموزش به نوجوانان این مرز و بوم سعی در رفع شبهات کذایی درباره اساس دین، کشور و دفاع مقدس دارد.

ذاکری تصریح کرد: تاریخ همواره عرصه درگیری پیروان حق و باطل بوده است؛ جدال مستمری که صفحات تاریخ را از مبارزه سرشار و پهنه زندگی انسان را از ستیز و نبرد آکنده است.

وی افزود: دین مقدس اسلام، از آغاز ظهور تا عصر حاضر، همواره در کشاکش بدخواهی‌ها و ستیزه‌جویی‌های آنان که معاند او بودند به سربرده و در این میان تعالیم انسان‌ساز وحی و تلاش طاقت‌فرسای پیامبر اعظم (ص) و ائمه اطهار (علیهم‌السلام) و دیگر اولیای الهی، مؤید این نکته بوده که انسان باید با عشق و ایمان به مبارزه علیه کفر و انحراف در دین بپردازد.

این مسئول اذعان داشت: تحول و انقلاب عظیمی که دین اسلام در مردم به وجود آورد، باعث شناخت و شکوفایی مردان و زنانی شد که برای دفاع از دین و رفع شبهات مطرح شده توسط دشمنان، از تمام زندگی خود مایه گذاشتند و درس ایثار و فداکاری را آموختند.

وی خاطرنشان کرد: بر همگان روشن است که در این برهه از زمان، دشمنان برای اینکه ضربه‌ای کاری به اسلام و انقلاب وارد سازند، قشر نوجوان و جوان را هدف قرار می‌دهند و با برنامه‌ریزی‌های کارشناسی‌شده خود، اساس دین، اعتقادات و ارزش‌های ایران اسلامی را زیر سؤال می‌برند و در این میان افرادی باید باشند که همچون دوران طلایی دفاع مقدس پای در میدان مبارزه فرهنگی گذارند و توطئه آن ددمنشان روباه‌صفت را خنثی سازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها