رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه عنوان کرد؛

دختران شهدا و ایثارگران؛ بهترین الگوی دختران جامعه اسلامی

«اسلامی» گفت: دختران شهدا و ایثارگران باید با الگو گرفتن از حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت معصومه (س) ادامه‌دهنده راه آن حضرت و بهترین الگوی برای دختران جامعه اسلامی باشند.
کد خبر: ۴۶۲۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸ - 15June 2021

دختران شهدا و ایثارگران؛ بهترین الگوی دختران جامعه اسلامیبه گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «سلمان اسلامی» رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه در مراسمی که به‌مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر در این اداره برگزار شد، اظهار داشت: سیره زندگی، ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری حضرت معصومه (س)، بهترین الگو برای بانوان و دختران کشورمان است.

اسلامی با اشاره به جایگاه و مقام حضرت معصومه (س) در فرهنگ ما مسلمانان، گفت: الگوبرداری از شخصیت آن بزرگوار بهترین راه دستیابی دختران امروز و مادران فردای کشورمان به زندگی سالم همراه با موفقیت و سعادتمندی است.

وی عنوان کرد: دختران و بانوان متدین ایران اسلامی باید عفت و پاک‌دامنی را در جامعه ترویج دهند و ادامه‌دهنده راه حضرت معصومه (س) باشند.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه افزود: دختران شهدا و ایثارگران می‌توانند بهترین الگو برای دختران سرزمین ما و پرچم‌دار عفاف و صبر حضرت معصومه (س) باشند.

در ادامه این مراسم، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه از بانوان شاغل در این اداره قدرانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار