حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده هوانیروز ارتش به دفاع‌پرس خبر داد؛

آماده‌سازی ۲۰ فروند بالگرد جهت تسهیل برگزاری انتخابات ریاست جمهوری

امیر سرتیپ دوم قربانی از آماده‌سازی ۲۰ فروند بالگرد جهت کمک به برگزاری انتخابات و انتقال صندق‌های رای به مناطق صعب‌العبور خبر داد.
کد خبر: ۴۶۲۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۷ - 17June 2021

اعزام 20 فروند بالگرد در راستای کمک به برگزاری انتخابات ریاست جمهوریامیر سرتیپ دوم خلبان «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد اظهار داشت: هوانیروز در انتخابات پیش رو اعم از انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها همچون گذشته در جهت تسهیل برگزاری این رویداد مهم با تمام توان پای کار خواهد بود.

وی با اشاره به آمادگی هوانیروز برای اجرای مأموریت‌های محوله گفت: ۲۰ فروند بالگرد جهت کمک به برگزاری انتخابات و انتقال صندق‌های رای به مناطق صعب‌العبور پیش‌بینی کرده‌ایم که ان‌شاءلله در خدمت مردم عزیز کشورمان خواهند بود.

فرمانده هوانیروز ارتش افزود: هوانیروز همواره در خدمت مردم و دولت بوده است و علاوه بر مأموریت‌های دفاعی و امنیتی که به نحو شایسته‌ای انجام می‌دهد در حوزه کمک‌رسانی به دستگاه‌های دولتی در عرصه‌های مختلف امداد و نجات، مقابله با صدمات و آسیب‌های ناشی از بلایای طبیعی و بحران‌هایی همچون سیل، زلزله و آتش‌سوزی همواره پا در رکاب بوده است.

امیر قربانی ادامه داد: هوانیروز در حوزه مقابله با ویروس منحوس کرونا نیز از همان روز‌های نخست شیوع این ویروس، اقداماتی را در راستای ضدعفونی اماکن انجام داد؛ همچنین در راستای نقل و انتقال بیماران کرونایی بدحال نیز خدمت‌رسانی کرد.

وی اظهار داشت: یگان هواپیمایی نیروی زمینی ارتش در حوزه اورژانس هوایی، ۳۰ استان را در سطح کشور تحت پوشش هوایی قرار داده است و در این رابطه نیز منشأ خدمت‌رسانی به ملت شریف ایران بوده است.

فرمانده هوانیروز ارتش در پایان عنوان کرد: هوانیروز همچنین بیمارستان یک‌صد تختخوابی را جهت پایش سلامت، غربالگری و واکسیناسیون در منطقه لویزان تهران احداث کرده است تا در حوزه خدمت ژ‌رسانی و سلامت هموطنان نیز گامی مثبت برداشته باشد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار