حضور حداکثری، اقتدار ملی/ بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان؛

بیست و هشتم خرداد روز تجدید عهد با شهیدان والامقام انقلاب اسلامی است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۶۲۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷ - 15June 2021
بیست و هشتم خرداد روز تجدید عهد با شهیدان والامقام انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آماده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و هشتم خرداد روز تجدید عهد با شهیدان والامقام انقلاب اسلامی در پای صندوق‌های رأی است و در این روز، مردم عزیز ما نشان می‌دهند که در راه حفظ و حراست از نظام اسلامی، هم چنان مصمّم، بانشاط و متحد هستند.

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، انقلابی مردمی و برگرفته از رأی مردم است و در ۲۸ خرداد ماه بار دیگر با حضور حماسی آحاد جامعه در پای صندوق‌های رأی نشان خواهیم داد که این نظام یک نظام مردم سالار دینی و متکی بر آرای مردم است.

انتخابات نماد مشارکت عملی مردم در تعیین مسیر حرکت یک کشور است و آنچه نظام اسلامی ما را از گزند آسیب‌های داخلی و خارجی مصون می‌دارد مشارکت پرشور و حداکثری مردم در صحنه‌های مختلف از جمله حضور در پای صندوق‌های رأی است.

دشمنان به انتخابات ۲۸ خرداد چشم دوخته‌اند تا مردمی که از روز اول در کنار امامین انقلاب و شهدا و مجاهدان و رزمندگان حضور داشتند وسختی‌ها و مشکلات را تحمل کرده‌اند را ناامید کنند، اما مردم عزیز ایران اسلامی در این انتخابات حضوری معنادار خواهند داشت.

حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات وظیفه‌ای دینی، ملی و انقلابی می‌باشد، چراکه آنچه اهمیت دارد مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح است، آن‌چنان‌که امام راحل (ره) فرمودند: سرنوشت اسلام و کشور خود را به دست کسانی بدهید که به اسلام و جمهوری اسلامی و قانون اساسی معتقد و نسبت به احکام نورانی الهی متعهد باشند.

امروز اگر دنیا بر روی ایران اسلامی حساب باز می‌کند ناشی از خون پاک شهدا و وحدت، همبستگی همدلی و همگرایی امت اسلامی با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و تبعیت از رهنمود‌های هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب است و بر مردم و مسئولان لازم است با مشارکت حداکثری در انتخابات سرنوشت ساز ۲۸ خرداد یکبار دیگر حمایت از آرمان‌های انقلاب و وفاداری به خون شهدا را به زیباترین شکل ممکن به تصویر بکشند.

انتخابات تضمین امنیت کشور است و رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: انتخابات برای کشور و ملت، فرصتی بسیار بزرگ و برای دشمنان تهدید است. برگزاری پرشور انتخابات و حضور همگانی مردم در پای صندوق‌های رأی، تضمین‌کننده امنیت کشور خواهد بود، زیرا دشمنان از پشتوانه مردمی نظام بیش از امکانات تسلیحاتی آن هراس دارند

در وصیت‌نامه الهی سیاسی سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» آمده است، امروز قرارگاه حسین‌بن‌علی، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند. اگر دشمن، این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی‌ماند و با ابن توصیف در مکتب «حاج قاسم» هر رأی دهنده یک مدافع حرم است.

امروز حضور گرم و حماسه‌ای در انتخابات، تقویت جبهه مقاومت در منطقه است و شایسته است تا با نگاه به عهد الهی خود با امام راحل، مقام معظم رهبری و شهیدان انقلاب اسلامی، و با توجه به کلام رهبری عزیز انقلاب که حضور در صحنه انتخابات را هم تکلیف و هم حقّ ملّت می‌دانند، مثل همیشه در این عرصه سیاسی و دینی، حضور پرشور و پر رنگ داشته و مثل همیشه دشمنان اسلام، انقلاب و ولایت را مأیوس کنند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار