حضور حداکثری، اقتدار ملی/ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

انتخابات آگاهانه بهترین راه برای حفاظت از سد محکم انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام طیبی‌فر انتخابات آگاهانه را بهترین راه برای حفاظت از سد محکم انقلاب اسلامی دانست و گفت: باید با حضور حداکثری این موقعیت را غنیمت بدانیم تا در برابر استکبار جهانی پیروز شویم.
کد خبر: ۴۶۲۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷ - 15June 2021

انتخابات آگاهانه بهترین راه برای حفاظت از سد محکم انقلاب اسلامی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «حسین طیبی‌فر» جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسجد انقلاب شهر بجنورد و در جمع اقشار مختلف مردم ضمن تبریک دهه کرامت، انقلاب اسلامی را به سدی محکم برابر جبهه دشمن تشبیه کرد و اظهار داشت: در آستانه انتخابات دشمنان به دنبال ایجاد خدشه و شکستن این سد مستحکم هستند؛ سدی که زیرساخت آن خون شهدا و ایستادگی مردم است و به برکت این پشتوانه‌های قوی تاکنون تمامی توطئه‌ها و ترفند‌های دشمنان ناکام شده است.

وی ادامه داد: دشمن با توجه به شکست در برابر مردم و کوتاه ماندن دستش از سد انقلاب اسلامی، شیوه‌ای جدید را مد نظر قرار داده و قصد دارد که همچون موریانه ستون‌های این سد را از داخل خالی کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: می‌توان با تکیه بر جوانان انقلابی این مرز و بوم توطئه دشمنان را نقش بر آب کرد؛ چرا که همین جوانان باید از انقلاب دفاع کنند و نگهبان خوبی را برای محافظت از آن انتخاب کنند.

وی خاطرنشان کرد: با انتخاب آگاهانه و حضور حداکثری می‌توان نگهبان شایسته‌ای برای این سد انتخاب کرد تا سرمایه‌های عظیم سد انقلاب به خوبی حفظ شود.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر با بیان اینکه ما پاسدار انقلاب هستیم، گفت: فرمانده معظم کل قوا می‌فرمایند با حضور حداکثری این موقعیت را غنیمت بدانیم تا در برابر استکبار جهانی پیروز شویم؛ چرا که هر رای مصداق یک موشک به قلب استکبار جهانی است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها