حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

حضور حداکثری در انتخابات موجب حفظ انسجام و وحدت ملی می‌شود

حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: حضور حداکثری در عرصه‌ انتخابات و انتخاب فرد اصلح موجب حفظ انسجام، وحدت ملی و ارتقاء محبوبیت نظام اسلامی می‌شود.
کد خبر: ۴۶۲۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸ - 15June 2021

حفظ انسجام و وحدت ملی موجب ارتقاء محبوبیت نظام اسلامی می‌شود/ راه حل رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی نیامدن پای صندوق‌های رای نیستبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان و فرماندهان ارشد نیروی پدافند هوایی، ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: اساس کرامت تقواست و با داشتن تقوای پرهیز و تقوای ستیز، انسان به کرامت دست پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه ستیز با استکبار جهانی و دشمنان اسلام حیثیت اسلام را ارتقاء بخشیده است، گفت: ملت شریف ایران اسلامی از زمانی که تقوای پرهیز و تقوای ستیز را با هم اعتبار بخشید، با وجود همه ناامنی‌ها و درگیری‌ها در سطح منطقه، به یک قدرت بزرگ تبدیل شد که امثال شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی عزیز جلوه‌ای از همین الگوی عالی تقوای پرهیز و ستیز به شمار می‌رود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اینکه راهبرد دشمن از همان آغاز پیروزی انقلاب اسلامی سعی در مخدوش کردن چهره انقلاب داشت، افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح قطعاً تیری در چشمان ایادی استکبار است و موجب صلابت و اقتدار جایگاه ایران در عرصه‌ی بین‌الملل می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با تأکید بر فرمایش حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند آنچه را که خوشایند دشمن است باید عکس آن را عمل کنیم که دشمن از دستیابی به اهداف خود ناامید شود، خاطرنشان کرد: در این برهه حساس تعیین سرنوشت مملکت اسلامی، باید با بصیرت، هوشمندانه و با شناخت کامل نسبت به حساسیت‌های دشمن تمامی فتنه‌ها و توطئه‌ها را خنثی کنیم.

وی با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات عنوان کرد: حضور حداکثری ملت شریف ایران اسلامی در عرصه‌ی انتخابات و انتخاب فرد اصلح موجب حفظ انسجام، وحدت ملی و ارتقاء محبوبیت نظام اسلامی می‌شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تأکید بر فرمایش مکرر فرمانده معظم کل قوا مبنی بر بی اثر کردن تحریم‌ها، گفت: با انتخاب فرد اصلح به‌عنوان رئیس قوه مجریه و مشارکت حداکثری و آگاهانه در صحنه انتخابات، که بالاترین فریاد برای تغییر در وضعیت موجود است می‌تواند علاوه بر بالا بردن ضریب امنیت کشور، در زمینه‌های اقتصادی، فناوری، پزشکی، فرهنگ، سیاست، ایدوئولوژی و... ظرفیت‌های بسیار خوبی را بوجود آورده و تحریم‌ها را بی اثر کند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار