حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا:

حضور حداکثری در انتخابات اقتدار نظام را افزایش می‌دهد

حجت‌الاسلام سعیدی گفت: مردم عزیز ما می‌بایست برای حفظ میراث انقلاب و امام خمینی (ره) با حضور حداکثری خود در انتخابات اقتدار نظام اسلامی را افزایش دهند و نیز با انتخاب صحیح خود از انحراف انقلاب از مسیر اصلی جلوگیری کنند.
کد خبر: ۴۶۲۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷ - 15June 2021

حضور حداکثری مردم در انتخابات اقتدار نظام اسلامی را بالا می‌بردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «علی سعیدی» رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی هوافضای سپاه با تبریک فرارسیدن دهه کرامت و بیان اینکه نظام اسلامی دارای سه ضلع رهبری الهی، شریعت و مردم است، اظهار داشت: پیرو آیات قرآن کریم، انبیای الهی همواره نسبت به پاسداری نسل بعد خود از میراث گران‌سنگ رهبری، دین و مکتب نگران بودند.

وی افزود: امام خمینی (ره) نیز برای جلوگیری از تحریف مدل رهبری الهی فرمودند «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد» و در جای دیگر می‌فرمایند «من زنده باشم یا نباشم به شما وصیت می‌کنم نگذارید این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد».

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در ادامه با بیان اینکه نظام اسلامی دارای سه ضلع رهبری الهی، شریعت و مردم است، گفت: حق حاکمیت از آنِ خداوند متعال و قدرت حاکمیت با مردم است به طوری که ولایت را خداوند قرار می‌دهد و این مردم هستند که با رای خود، قدرت را در اختیار رهبر قرار می‌دهند.

وی با مقایسه دوران پیامبر اکرم (ص) و دوران معاصر عنوان کرد: در زمان بعد از رحلت پیامبر اکرم (ص) استقرار رهبری الهی حاصل نشد و مردم از رهبری الهی فاصله گرفتند؛ اما در زمان امام خمینی (ره) و مقام عظمای ولایت مردم در فتنه‌های مختلف با حضور و ایستادگی خود از ولایت فقیه حمایت کردند.

حجت الاسلام سعیدی در پایان تأکید کرد: مردم عزیز ما می‌بایست برای حفظ میراث انقلاب و امام خمینی (ره) در انتخابات به طریق اولی با حضور حداکثری خود در انتخابات قدرت حاکمیت را بالا ببرند و نیز با انتخاب صحیح خود از تحریف و انحراف انقلاب از مسیر و ریل اصلی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها