حضور حداکثری، اقتدار ملی/ نماینده ولی فقیه در استان گیلان:

حضور در انتخابات میدان جهاد امروز ماست

آیت‌الله «فلاحتی» با بیان اینکه روزی این شهدا رفتند تا اسلام بماند و امروز جهاد دیگری در پیش روی ما قرار دارد، گفت: حضور در انتخابات میدان جهاد امروز ماست؛ دشمن از هرجایی کشور ما را رصد می‌کند تا ببیند مردم چه اقدامی انجام می‌دهند.
کد خبر: ۴۶۲۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵ - 16June 2021

راه شهیدان را با عمل مجاهدانه الگوی خود سازیمبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در استان گیلان، صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «یوسف زنجانی‌پور قنبری»، از شهدای تازه تفحص‌شده دوران هشت سال دفاع مقدس که در فرماندهی نیروی انتظامی این استان برگزار شد، اظهار داشت: هنوز بعد از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، عطر و بوی شهدا مطهرکننده هر شهر و منطقه‌ای است.

وی با بیان اینکه شهادت لباسی است که خدا بر قامت هر انسانی نمی‌پوشاند، تصریح کرد: شهادت از ویژگی مکتب الهی تشیع است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه اگر اقتداری نصیب جامعه اسلامی و تمام کشورهای مسلمان در دنیای پیرامون ما شده، محصول ویژگی و شاخصه مکتب ماست، افزود: هنوز مردم ما با همان شور و حال و نشاطی که در دوران دفاع مقدس داشتند، در عرصه‌های مختلف حضور دارند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه شهیدان در طول انقلاب اسلامی توانستند بارقه‌های امید و زندگی سعادتمند را برای همه ملت‌های مسلمان به ارمغان بیاورند، خاطرنشان کرد: این خصیصه جاویدالاثر است که شهادت در راه خدا تنها راه رستگاری فرد و جامعه است.

وی با اشاره به اینکه یکی از تلاش‌های استکبار جهانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این است که شهادت را یکی پدیده بد القا کند، متذکر شد: باید راه شهیدان را با عمل مجاهدانه الگوی خود سازیم.

امام جمعه رشت با بیان اینکه روزی این شهدا رفتند تا اسلام بماند و امروز جهاد دیگری در پیش روی ما قرار دارد، تأکید کرد: حضور در انتخابات میدان جهاد امروز ماست؛ دشمن از هرجایی کشور ما را رصد می‌کند تا ببیند مردم چه اقدامی انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه شهیدان به ما آموختند که جهاد در راه خدا توقف ندارد و سعادت انسان در سایه حرکت در این مسیر است، تصریح کرد: رهایی از سلطه استکبار و آزادی و نجات جهان اسلام و عمل به تکالیف الهی در سایه جهاد در راه خداست. ما با شهدا عهد می‌کنیم که راهی را که شما در آن قرار گرفتید را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار