حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی:

باید به تفکر لیبرال دموکراسی در کشور پایان دهیم

حجت‌الاسلام «حسینی» گفت: برای تغییر رویه امروز، باید به تفکر لیبرال دموکراسی در کشور پایان دهیم و تفکر انقلابی را به روی کار بیاوریم تا پاسخگوی نیازهای درونی و بیرونی باشد و عدالت را در جامعه جاری سازد.
کد خبر: ۴۶۲۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰ - 16June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «سید شهاب‌الدین حسینی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در جمع خانواده‌های طلاب و روحانیون در جوار امامزاده سید کججانی، با اشاره به انتخابات پیش‌رو، اظهار داشت: خدا را شاکریم که انقلاب اسلامی قدم در گام دوم خود گذاشته و امیدواریم که این انقلاب بر مسیر رسیدن به انقلاب جهانی حضرت ولی عصر (عج) گام بردارد.

وی افزود: در مسیر رسیدن به طلوع خورشید ولایت عظمی، نیازمند نهادهای جامعه‌پرداز و تمدن‌سازی هستیم که افراد آن جامعه در گام اول خودسازی داشته باشند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با بیان اینکه برای جامعه‌پردازی نیازمند حضور در انتخابات ۲۸ خرداد هستیم، اظهار داشت: بعد از جنگ تحمیلی، دولت‌هایی بسیاری به روی کار آمدند که به جای توجه به اقشار مختلف جامعه و فقرزدایی، به دنبال فقیرزدایی بودند، از این‌رو اکنون نیازمند یک انقلاب دیگر در درون انقلاب اسلامی هستیم تا مسیر رسیدن به ولایت عظمی را طی کنیم.

وی افزود: برای تغییر رویه امروز، باید به تفکر لیبرال دموکراسی در کشور پایان دهیم و تفکر انقلابی را به روی کار بیاوریم تا پاسخگوی نیازهای درونی و بیرونی باشد و عدالت را در جامعه جاری سازد.

حجت‌الاسلام حسینی گفت: ریاست دولت مهم‌ترین نقش در کشور است که به دست مردم تعیین می‌شود؛ در نتیجه حضور حداکثری در رویداد انتخابات و انتخاب فرد اصلح، امری ضروری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار