مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان:

جانبازان تفسیرگران واقعی «ایثار» هستند

صفدریان گفت: ملت قهرمان ایران آرامش و آسایش امروز خود را مدیون جانفشانی‌های دریادلانی، چون شما می‌داند که تفسیرگران واقعی ایثار هستید.
کد خبر: ۴۶۲۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳ - 16June 2021

جانبازان تفسیرگران واقعی معنای ایثار هستندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مجید صفدریان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان عصر دیروز (سه‌شنبه) در اجرای طرح سپاس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با حضور در منزل جانباز نخاعی ۷۰ درصد «حمید صیف» با وی و خانواده او دیدار و از وی دلجویی کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان از جانبازان به‌عنوان اسناد زنده جنگ و دفاع از تمامیت ارضی و پاسداری از ارزش‌های ناب اسلامی و ایرانی یاد کرد و اظهار داشت: جانبازی، مدال ارزشمندی است که خداوند این نعمت گرانبها را نصیب بندگان پاک و بی آلایش خود می‌کند.

وی ادامه داد: جانبازی، حاصل تلاش برای کسب رضایت الهی است و مجاهدت در راه خدا یک افتخار است که هر کسی نمی‌تواند به آن دست یابد.

صفدریان در ادامه خاطرنشان کرد: جانبازان ما، ولی نعمتان ما هستند و دیدار با آنان نوعی سپاسگزاری از تلاش‌های آنان برای حفظ میهن و ارزش‌های دینی ایران اسلامی است.

وی خطاب به جانباز گرامی حمید صیف افزود: ملت قهرمان ایران آرامش و آسایش امروز خود را مدیون جانفشانی‌های دریادلانی، چون شما می‌داند که تفسیرگران واقعی ایثار هستید.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار