معاون فرهنگی و آموزش بنیاد شهید البرز تأکید کرد؛

ضرورت آشنا کردن نسل جوان با ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس

«دانش‌کهن» گفت: باید در انتقال ارزش‌های انقلاب و دوران دفاع مقدس به نسل‌های آینده کشور و آشنایی آن‌ها با این ارزش‌ها و مفاهیم تلاش کنیم.
کد خبر: ۴۶۲۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱ - 16June 2021

ضرورت آشنا کردن نسل جوان با ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدسبه گزارش دفاع‌پرس در البرز، «امیرحسین دانش‌کهن» معاون فرهنگی و آموزش اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک دهه کرامت اظهار داشت: ادوار مختلف انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس مانند حماسه سوم خرداد درس‌های بسیاری برای جامعه به‌ویژه نسل جوان دارد که باید در انتقال آن‌ها به نسل‌های آینده کشور و آشنایی آن‌‌ها با این ارزش‌ها و مفاهیم تلاش کنیم.

وی از برگزاری آیین اختتامیه مسابقه سوم خرداد خبر داد و هدف از برگزاری چنین مسابقه‌هایی را آشنایی نسل جوان با ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس برشمرد و گفت: جوانان بدانند رزمندگان و ایثارگران در ادوار مختلف با ایمان، ایثارگری و مجاهدت پای ارزش‌های انقلاب ایستادند. جوانان ما امروز با بهره‌گیری از درس‌های دوران دفاع مقدس می‌توانند به پیشرفت کشور و انقلاب کمک کنند.

دانش‌کهن بیان داشت: مسابقه سوم خرداد به همت بنیاد شهید البرز و با هدف بزرگداشت حماسه سوم خرداد و آشنایی نسل جوان با حماسه‌های دوران دفاع مقدس از سوم خرداد تا ولادت باسعادت کریمه اهل‌ بیت (ع) حضرت فاطمه معصومه (س) با حضور 564 نفر در سه رشته دل‌نوشته، شعر و نقاشی برگزار شد.

معاون فرهنگی و آموزش اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز متذکر شد: مراسم پایانی این مسابقه با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار و در هر رشته به قید قرعه به 10 نفر ‌جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار