بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران-21

ایجاد شبکه‌ای از ناشران عرصه دفاعی در حوزه کتاب

مسئول غرفه اندیشگاه فن‌آوری‌های نوین، از ایجاد شبکه‌ای از ناشران عرصه دفاعی با همراهی غرفه‌های پدافند ارتش و عقیدتی سیاسی آجا در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.
کد خبر: ۴۶۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷ - 11May 2015

ایجاد شبکه‌ای از ناشران عرصه دفاعی در حوزه کتاب

در حاشیه بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب، رضا اصلانی مسئول غرفه اندیشگاه فنآوریهای نوین در گفتو گو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس اظهار داشت: پس از سه سال حضور مداوم در نمایشگاه کتاب امسال با هدف ایجاد پایگاهی متمرکز برای ارائه کتب در حوزه هوا فضا، هوانوردی و دیپلماسی دفاعی پا به عرصه گذاشتیم.

وی افزود: امسال غرفه ما محصولات فرهنگی مرکز مطالعات راهبردی دیپلماسی دفاعی، مرکز مطالعات نهاجا و سازمان صنایع هوافضا را بهصورت نمایندگی عرضه میکند.

اصلانی با بیان اینکه در روزهای آغازین نمایشگاه کتاب امسال استقبال خوبی از سوی کارشناسان و علاقهمندان به هوافضا صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: همراهی و تبادل خوبی با غرفههای پدافند ارتش و عقیدتی سیاسی آجا داشتیم و شبکهای از ناشران دفاعی در حوزه کتاب را شکل دادیم.

وی در پایان گفت: هر روزه کارشناسانی در حوزه هوافضا در غرفه حضور خواهند داشت و پاسخگویی به علاقهمندان انجام میشود.

لازم به ذکر است غرفه اندیشگاه فنآوریهای نوین در سالن 16 انتشارات دانشگاهی و غرفه 389 واقع است.

خاطر نشان می سازد، بیست و هشتمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار