یادداشت/ علی عبدالصمدی

موشک‌های حماس و رسوایی «بی بی»/ سقوط رژیم صهیونیستی نزدیک است

مقاومت فلسطینیان در برابر ارتش رژیم صهیونیستی در روز‌های اخیر و رسوایی و فساد مالی نخست وزیر این رژیم خبر از آن دارد که رژیم اسرائیل رو به فروپاشی کامل است.
کد خبر: ۴۶۲۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۱ - 17June 2021

ثانیه شمار سقوط رژیم صهیونیستی؛ نابودی اسراییل نزدیک استگروه بین‌الملل دفاع‌پرس _ علی عبدالصمدی؛ بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به اتهام فساد مالی و رشوه‌خواری برکنار شد.

او از سال ۲۰۰۹ نخست وزیر اسراییل بود و بین سال‌های ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۹ نیز نخست وزیر این سرزمین خیالی بوده است.

او هم اکنون ریاست حزب لیکود که حزبی راستگرا و افراطی است را بر عهده دارد. رشوه‌خواری و عدم وجود کارنامه‌ی شفاف مالی اتهامات اصلی او به شمار می‌آیند.

نتانیاهو یکی از طولانی‌ترین دوران تصدی بر مسند نخست وزیری را در رژیم صهیونیستی دارد. گویا در رژیم خیالی صهیونیسم تا نخست وزیری رسوای عام و خاص نشود برکنار نمی‌شود و دوره‌ی مشخصی برای نخست‌ وزیری تعیین نشده است. مقام ریاست جمهوری نیز در اسراییل کاملا تشریفاتی است و محلی از اعراب ندارد.

بنیامین نتانیاهو که در ادبیات بین‌الملل به نام «بی بی» نیز شناخته شده است، تمامی دوران تحصیلات خود را در آمریکا گذرانده است و در پوشش تحصیل و ازدواج و اشتغال، برای رژیم صهیونیستی جاسوسی می‌کرد.

امروز دست بنیامین نتانیاهو لو رفته و فساد مالی و رشوه‌خواری وی زبانزد جهانیان شد. اما بعید نیست پس از چند سال دوباره این جاسوس کهنه کار دستش از آستین دیگری بیرون آید و دوباره بر مسند نخست وزیری رژیم صهیونیستی تکیه بزند.

یکی از اتفاقاتی که اخیرا رخ داد و منجر به رسوایی رژیم صهیونیستی و شخص بنیامین نتانیاهو شد، جنگ ۱۲ روزه بود. در این جنگ تمام عیار که از ۱۰ تا ۲۱ ماه مه سال جاری میلادی اتفاق افتاد، فلسطینی‌ها توانستند از موشک‌هایی با برد ۲۵۰ کیلومتر رونمایی کنند و جلوی حملات صهیونیست‌ها جانانه بایستند. تسلیحاتی که رژیم صهیونیستی حتی فکرش را هم نمی‌کرد.

پیشرفت نظامی فلسطین مدیون و مرهون زحمات علوم نظامی تمامی مسلمانان جهان بالاخص حماس است. نام این موشک را به یاد شهید «یحیی عبداللطیف عیاش» موشک عیاش ۲۵۰ گذاشته‌اند تا نام و یاد و خاطره‌ی آن فرمانده‌ی گردان‌های «عزالدین قسام» همیشه زنده بماند.

مقاومت فلسطینیان در برابر ارتش رژیم صهیونیستی در روز‌های اخیر و رسوایی و فساد مالی نخست وزیر این رژیم خبر از آن دارد که رژیم اسراییل رو به فروپاشی کامل است. قدر مسلم در کنار مسلمانان، پیروان سایر ادیان و مذاهب به‌ویژه کلیمیان جهان هستند که با تکفیر اعمال زشت و دور از انسانیت و شیطانی صهیونیست‌ها می‌توانند صدای تمامی مظلومین را به اقصی نقاط جهان برسانند و نشان دهند حساب کلیمیان راستین از حساب صهیونیست‌های شیطان صفت همیشه سوا بوده و خواهد ماند.

انتهای پیام/133

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار