با حضور جمعی از خادمان حرم مطهر رضوی برگزار شد؛

آیین اهدای پرچم حرم مطهر رضوی به پایگاه پنجم هوانیروز+ تصاویر

همزمان با ایام دهه کرامت، جمعی از خادمان حرم مطهر رضوی با حضور در پایگاه پنجم هوانیروز و برگزاری آیین پرچم گردانی، پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) را به خلبانان تیزپرواز و کارکنان این پایگاه اهدا کردند.
کد خبر: ۴۶۲۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷ - 16June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با ایام دهه کرامت و به پاس مجاهدت‌ها، خدمات و ایثارگری‌های کارکنان هوانیروز در عملیات‌های مردم‎یارانه در حوادث غیرمترقبه و محافظت از حریم هوایی کشور، جمعی از خادمان حرم مطهر رضوی با حضور در پایگاه پنجم هوانیروز و برگزاری آیین پرچم گردانی، پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) را به خلبانان تیزپرواز و کارکنان این پایگاه اهدا کردند.

سرهنگ خلبان «رحیم عینی» فرمانده پایگاه پنجم هوانیروز مشهد در این مراسم اظهار داشت: ️این پایگاه علاوه بر مأموریت‌های عملیاتی، با افتخار به عنوان مدافع حریم حرم حضرت رضا (ع) و همچنین به عنوان خادمین پروازی زائران و مجاوران آستان مقدس رضوی در عرصه امداد هوایی و عملیات‌های مردم یاری انجام وظیفه می‎کند.

وی افزود: اهدای این پرچم مقدس باعث ارتقای سطح روحیه کارکنان این پایگاه در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌گردد و از خداوند متعال می‌خواهیم تا جانفشانی خلبانان هوانیروز و همه رسته‎های عملیاتی نیروهای مسلح را مشمول الطاف و عنایات امام هشتم (ع) قرار بدهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار