حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه ناحیه محلات:

مشارکت حداکثری در انتخابات موتور محرکه کشور برای پیشرفت است

سرهنگ رضایی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موتور محرکه کشور برای رسیدن به پیشرفت و اهداف عالی است.
کد خبر: ۴۶۲۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴ - 16June 2021

مشارکت حداکثری در انتخابات موتور محرکه کشور برای پیشرفت را به حرکت درمی‌آورد

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «حسین رضایی» فرمانده سپاه ناحیه محلات امروز (چهارشنبه) در مراسم جشن بزرگ دهه کرامت در پارک سردار جنگل شهرستان محلات با حضور اقشار مختلف مردم اظهار داشت: انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی است و در گفتمان امامین انقلاب اسلامی نقش جمهوریت و مشارکت مردم درصحنه از اهمیت بسیاری برخوردار است.

فرمانده سپاه ناحیه محلات ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موتور محرکه کشور را به حرکت شتابنده برای رسیدن به پیشرفت و اهداف عالی درمی‌آورد و لذا هرکسی که به دنبال پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی است باید در این راستا نقش‌آفرینی کند.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی در طول ۴۲ سال انقلاب از هر ابزاری برای ضربه زدن استفاده کرده‌اند و در آستانه انتخابات تلاش‌های آن‌ها بیشتر می‌شود.

رضایی اظهار کرد: انتخابات در نظام اسلامی از اهمیت زیادی برخوردار است و این اهمیت دارای ابعاد فراوانی است و لذا هرچقدر که مشارکت مردم در انتخابات بیشتر شود ناامیدی و یاس دشمنان را بیشتر رقم می‌زند.

وی تصریح کرد: حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات پیام روشن ایستادگی و مقاومت مردم نسبت به ارزش‌های اسلامی را به دنیا مخابره می‌کند و لذا انتخابات پرشور موجب تقویت امنیت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی در جهان خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه محلات خاطرنشان کرد: انتخابات زمینه تولیدکنند امنیت و بازدارندگی برای کشور است و قطعاً ملت ایران با حضور حماسی خود در این انتخابات برگ زرینی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی به ثبت خواهند رساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها