فرمانده سپاه ناحیه محلات:

۸۰ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف در محلات به مردم خدمت می‌کنند

سرهنگ رضایی گفت: در راستای رزمایش جهاد امیدآفرینی و مشارکت حداکثری بیش از ۸۰ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کنند و فعالیت‌های چشمگیری در سطح شهرستان برای خدمت به مردم انجام داده‌اند.
کد خبر: ۴۶۲۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱ - 16June 2021

۸۰ گروه جهادی در عرصه های مختلف در محلات به مردم خدمت می کنند

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «حسین رضایی» فرمانده سپاه ناحیه محلات امروز (چهارشنبه) در آیین بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی شهرستان محلات با حضور فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و جلوگیری از تحریف فرهنگ دفاع مقدس یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری است و این یک رسالت و وظیفه مهم برای ما محسوب می شود که باید به سهم توان خود نقش آفرینی کنیم.
 
وی افزود: محلات یکی از شهرستان های فعال در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری است که در این راستا ستاد شهرستانی گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت تشکیل شده و کلیه ظرفیت ها خصوصا بسیج مردمی را در این راستا به کار گیری کرده ایم.
 
وی بیان کرد: در راستای گرامیداشت یاد و خاطر شهدای والامقام شهرستان محلات اقدامات به دو دسته محلی و شهرستانی تقسیم بندی شده که کلیه یادواره ها و برنامه های در این راستا، در این قالب برگزار می شوند.
 
وی گفت: امروز به مناسبت روز گل با همکاری اتحادیه گل و گیاه و شهرداری محلات گلزار مطهر شهدا گلباران شد و همه فعالین گل و گیاه در شهرستان محلات بار دیگر تجدید میثاق خود با امام خمینی (ره) و شهدای عزیز را اعلام خواهند کرد.
 
وی ادامه داد: در راستای رزمایش جهاد امیدآفرینی و مشارکت حداکثری بیش از ۸۰ گروه جهادی در عرصه های مختلف فعالیت می کنند و فعالیت های چشمگیری در سطح شهرستان برای خدمت به مردم انجام داده اند.
 
وی اضافه کرد: در راستای کاهش آسیب های بیماری کرونا بسیج و سپاه محلات از ابتدای شیوع بیماری پای کار بوده که توزیع بیش از ۲۳ هزار بسته معیشتی، دو هزار کارت هدیه، ۳۰۰ تبلت دانش آموزی و ۵۰ هزار پرس غذای گرم بخشی از این اقدامات است.
 
وی گفت: همچنین در راستای کمک به تسهیل ازدواج جوانان بیش از ۵۲ سری جهیزیه در طی این مدت بیماری کرونا توزیع شده که کلیه کالاها از اجناس با کیفیت ایرانی تهیه شده اند.
 
وی بیان کرد: امروز به مناسبت دهه کرامت و به برکت سفر فرمانده سپاه روح الله برنامه ها و پروژه های متنوعی انجام شد که گلباران گلزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با فعالین گل و گیاه محلات، کلنگ زنی و شروع ساخت المان یادمان شهید گمنام نیم ور، رزمایش کمک مومنانه، مراسم اهدای ۵ سری جهیزیه، افتتاح مسکن نیازمندان و نشست های بصیرتی با حضور اقشار مردم از جمله برنامه های مهم امروز بوده است.
 
وی خاطر نشان کرد: توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی و ۳۰۰ کارت هدیه پانصد هزار تومانی به آسیب دیدگان کرونا در راستای نهضت کمک مومنانه نیز با حضور فرمانده محترم سپاه انجام شد.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار