در مراسم تجلیل از عوامل سامانه ۴۰۳۰ عنوان شد؛

پاسخگویی به بیش از ۴۳ میلیون تماس درخصوص کرونا در سامانه ۴۰۳۰/ ثبت نام از ۱۵۰ هزار داوطلب شرکت در تست واکسن کووایران

در مراسمی از تلاش متخصصان و کادر سلامت فعال در سامانه مشاوره پزشکی ۴۰۳۰ وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تقدیر شد.
کد خبر: ۴۶۲۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳ - 16June 2021

پاسخگویی به بیش از ۴۳ میلیون تماس درخصوص کرونا در سامانه ۴۰۳۰/ ثبت نام از ۱۵۰ هزار داوطلب شرکت در تست واکسن کووایرانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، عصر امروز (چهارشنبه) در مراسمی از تلاش جمعی از متخصصان و کادر سلامت فعال در سامانه مشاوره پزشکی ۴۰۳۰ وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام تقدیر شد.

این سامانه علاوه بر ارائه مشاوره تلفنی درخصوص کووید۱۹، ثبت‌نام و انجام مراحل اولیه ورود هزاران داوطلب به کارآزمایی بالینی واکسن کوو ایران برکت راهم برعهده دارد.

سید رضا مظهری، رئیس هیئت مدیره برکت‌تل و مدیر سامانه ۴۰۳۰ در این مراسم اظهار داشت: تیم بزرگی در موضوع کرونا در بخش‌های مختلف ستاد اجرای فرمان امام درحال فعالیت هستند و این مراسم بهانه‌ای برای تقدیر و تشکر از شما اپراتور‌های سامانه ۴۰۳۰ است.

مجری ثبت‌نام از داوطلبان کارآزمایی بالینی واکسن کوو ایران برکت افزود: پس از اخذ مجوز تزریق عمومی نیز کار ما دراین سامانه تمام نشده، مطالعه و پیگیری وضعیت بیش از ۲۰ هزار داوطلی که تاکنون واکسن را دریافت کرده‌اند حداقل تا یکسال طول می‌کشد و دراین مدت کارشناسان ۴۰۳۰ با آن‌ها درتماس خواهند بود.

مظهری ادامه داد: طبق پروتکل تعریف شده باید با هر داوطلب کارآزمایی بالینی واکسن برکت، بیش از ۲۰ بار تماس گرفته و وضعیت او پیگیری و ثبت شود و اگر نیازی به خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی داشته باشد در سامانه ۴۰۳۰ مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۴۳ میلیون تماس با سامانه ۴۰۳۰ گرفته شده و این سامانه به گفته مقامات وزارت بهداشت به عنوان بازوی قدرتمند جامعه سلامت تاکنون حجم زیادی از مراجعات حضوری به مراکز درمانی را کاهش داده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها