حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهدا (ع):

ایران قوی حاج قاسم سلیمانی را پاس بداریم

سردار «رفیعی» گفت: وظیفه ما این است که با حضور پای صندوق‌های رأی ایران قوی حاج قاسم سلیمانی را پاس بداریم تا پرچم او که برای اقتدار این ملت برافراشته شده بود بر زمین نیافتد.
کد خبر: ۴۶۲۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲ - 16June 2021

ایران قوی حاج قاسم سلیمانی را پاس بداریمسردار سرتیپ دوم پاسدار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهدا (ع) استان البرز در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در البرز ضمن عرض تبریک دهه کرامت اظهار داشت: در آستانه اولین انتخابات ریاست جمهوری پس از بیانیه گام دوم انقلاب و شهادت سردار اسطوره‌ای دنیای اسلام، حاج قاسم سلیمانی قرار داریم.

وی افزود: این روزها برای تشویق و ترغیب ملت ایران برای حضور پای صندوق‌های رأی و مشارکت حداکثری از ظرفیت‌ها و مؤلفه‌های قدرت هم‌افزایی ملت، اهمیت انتخابات در تولید قدرت از طریق مردم، تحلیلگران و مسئولین نظام، برخورداری دولت آینده از پشتیبانی آرای حداکثری مردم برای اینکه رئیس‌جمهور پرقدرت پای حفاظت از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد، در فضای مجازی و حقیقی بسیار صحبت شده است.  

فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهدا (ع) استان البرز مطرح کرد: ملت بزرگ ایران در 43 سال گذشته در تمامی حوادث نشان دادند که همواره در میدان عمل حضور دارند و این امر را با مردان بزرگی که همواره وسط میدان ایستادند تا عزت و آرمان‌های این ملت حفظ شود به منصه ظهور گذاشتند. این ملت بزرگ طی این سال‌ها حرف نزده‌اند بلکه عمل کرده‌اند که این افتخار را می‌توانیم مقابل دیدگان تمام دنیا قرار دهیم.

سردار رفیعی بیان داشت: بی‌بدیل‌ترین و بی جایگزین‌ترین مرد میدان ملت بزرگ ایران تا به امروز حاج قاسم سلیمانی است. تفسیر رابطه معنادار سردار سلیمانی و مردم در حقیقت نشان از حد بالای مشارکت حقیقی ملت با خادمان، سربازان و بزرگان دارد. زمانی که این رابطه تحلیل و تفسیر شود، تمام بگومگوها و برداشت‌های نادرست و استفاده‌های ابزاری از مردم اصلاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در توصیفات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد شهیدان کلمات و مفاهیم مشابهی وجود دارد، گفت: این بزرگواران در توصیف شهیدان به اهداف آن‌ها که همان خواسته عمومی مردم متدین است، توجه می‌کنند. حاج قاسم طی 41 سال در هر شرایطی که ملت ایران به فداکاری احتیاج داشت، بی‌منت حاضر بود و حتی برای تأمین امنیت، آسایش، عزت و اقتدار ملت مرزهای خیالی و جغرافیایی را شکست.

فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهدا (ع) استان البرز افزود: وی حتی تا دوردست‌ها برای حفظ عزت و آبروی ملت تلاش کرد و برای تأمین آرامش این مردم خود را در سختی و مشقت قرار داد اما خستگی‌ناپذیر بود و لحظه‌ای آرامش خود را فدای آرامش ملت نکرد بلکه آرامش خود و فرزندانش را فدای آرامش، امنیت، آزادی و اقتدار ملت بزرگ ایران کرد. امروز زمان آن رسیده که این ملت خواسته حاج قاسم را که همان آزادی، استقلال، اقتدار و ... است تحقق بخشند.

سردار رفیعی اذعان داشت: سردار سلیمانی در دوران پاسداری از ملت ایران همواره تلاش کرد که حاشیه را بر متن ترجیح و گلایه‌های شخصی، حزبی و گروهی را نیز بر اصل ارجحیت نداد. وی در جایی می‌فرماید: در مناظرات سیاسی اصول و ولی‌فقیه را فراموش نکنید. و برای حفظ این اصول ایستاد و امروز نیز ملت ایران برای حفظ اقتدار و اصول پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد.

وی اظهار داشت: مردم برای تولید قدرتی که حاج قاسم 41 سال برای آن تلاش کرد و ایران را قوی ساخت و آن را به رخ دنیا کشید و تا آخرین لحظه پای آن ایستاد پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد و با مشارکت حداکثری در انتخابات، از ایران قوی ساخته سردار سرافراز اسلام حفاظت و صیانت خواهند کرد.

فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهدا (ع) استان البرز تأکید کرد: وظیفه ما این است که با حضور پای صندوق‌های رأی ایران قوی حاج قاسم سلیمانی را پاس بداریم تا پرچم او که برای اقتدار این ملت برافراشته شده بود بر زمین نیفتد. سردار سلیمانی دست داد تا این پرچم و عزت بماند. اکنون ملت ایران باید دست‌به‌دست هم بدهند تا با مشارکت حداکثری در انتخابات، راه حاج قاسم تداوم یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها