​پیام تسلیت اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان در پی درگذشت مادر شهیدان «اسدی»

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در پیامی درگذشت مادر شهیدان «‌حسین، حسن و عبدالرضا اسدی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۶۲۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷ - 17June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان، در پی در گذشت اسوه صبر و مقاومت مرحومه حاجیه «حورالنساء عرب نژاد» مادر شهیدان «‌حسین، حسن و عبدالرضا اسدی» پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

«انالله و انا الیه راجعون»

خبر درگذشت حاجیه «حورالنساء عرب نژاد»مادر بزرگوار شهیدان «حاج‌حسین، حسن و عبدالرضا اسدی» موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

مادر بزرگوار و مؤمنه ای که هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کرد، او اسوه‌ واقعی ایثار و گذشت بود که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت(ع) و با تأسی به سیره حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا (س)، فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی نمود.

بی‌تردید پدران و مادران شهدا سرمایه‌های با ارزش این مرز و بوم هستند که گذشت و ایثاری این عزیزان در وصف نمی‌گنجد.

مصیبت درگذشت بانوی مؤمنه حاجیه «حورالنساء عرب نژاد» مادر بزرگوار شهیدان«اسدی»، این مادر فداکار را به خانواده عزیز ایشان و خانواده‌های معزز شهدا و مردم شهیدپرور استان کرمان و شهر خانوک تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منّان رحمت و علو درجات و هم‌نشینی با فرزندان شهیدش را مسألت می نماییم.

​پیام تسلیت اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان در پی درگذشت مادر شهیدان «اسدی»

‌پیکر ‌مادر شهیدان «حسین، حسن و عبدالرضا اسدی» صبح جمعه 28 خرداد در شهر خانوک از تکیه حضرت ابوالفضل (ع) به سمت گلزار شهدا تشییع و در جوار مزار فرزندان شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها