حضور حداکثری، اقتدار ملی/

دعوت فعالین نوشت‌افزار ایرانی و تولیدکنندگان کشور به مشارکت در انتخابات

مجمع فعالین نوشت‌افزار ایرانی و صنعتگران و تولیدکنندگان کشور با انتشار بیانیه‌ای برای مشارکت حداکثری در انتخابات از مردم ایران دعوت به‌عمل آوردند.
کد خبر: ۴۶۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱ - 17June 2021

دعوت فعالین نوشت‌افزار ایرانی و صنعتگران و تولیدکنندگان کشور به مشارکت در انتخاباتبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مجمع فعالین نوشت‌افزار ایرانی و صنعتگران و تولیدکنندگان کشور با انتشار بیانیه‌ای برای مشارکت حداکثری در انتخابات از مردم ایران دعوت به‌عمل آوردند.

در متن این بیانیه آمده است:

مردم عزیز ایران، صنعتگران و تولیدکنندگان فداکار کشور،

همزمان با شروع تبلیغات و شور و هیجانات انتخاباتی شکل‌گرفته حول آن، از جنبه‌ها و زوایای متفاوت به مطالب گوناگونی پرداخته می‌شود. یکی از شاخصه‌های مهم در انتخابات پیش رو همان‌طور که در مناظرات تلویزیونی هم بین نامزد‌های انتخاباتی بحث‌هایی پیرامون آن شکل گرفت، مسئله تحریم‌های ظالمانه چند سال اخیر علیه ملت عزیز ایران بوده است.

به‌طورقطع شدت گرفتن تحریم‌ها در دهه اخیر برای تولیدکنندگان و صنعتگران بدون آسیب نبوده است اما خود این تحریم‌ها باعث شکوفا شدن استعداد‌ها و ایجاد فرصت‌های جدید در جهت رویش و ارتقاء صنعت کشور شده است.

علی‌رغم ظاهر خشن تحریم‌ها، با داشتن روحیه خودکفایی و تلاش مضاعف این تهدید می‌تواند مولد فرصت‌های فراوانی برای استقلال اقتصادی، رشد و توسعه‌ صنایع کشور باشد. اعتماد دوباره‌ سیاست‌گذاران به داخل و ایجاد اعتمادبه‌نفس در تولیدکنندگان و صنعتگران برخی از مهم‌ترین این فرصت‌ها بوده و خواهد بود.

در اکثر صنایع، علی‌رغم مشکلات و سختی‌های پیش رو و بعضاً برخی بی‌مهری‌ها، تولیدکنندگان دلسوز و دوستداران ایران اسلامی با تلاش روزافزون در بسیاری از محصولاتی که واردات محور بودند به خودکفایی دست‌یافته‌اند و از آن مهم‌تر در برخی محصولات علاوه بر تأمین نیاز داخلی به صادرات محصول نیز انجامیده است و باعث درخشش نام ایران در کشور‌های دیگر به‌ عنوان تولیدکننده شده است که یکی از این صنایع، صنعت نوشت‌افزار است که طی سالیان گذشته از سهم تقریباً ۲۰ درصدی به سهم بیش از ۸۰ درصدی در اقلام مهمی، چون خودکار، مداد، پاک‌کن، دفتر، کیف و جامدادی رسیده است.

اگر نگاه به داخل بیشتر باشد و اعتماد مسئولین و سیاست‌گذاران به تولیدکننده‌ داخلی بیشتر از این باشد قطعاً در سال‌های آتی شکوفایی بیشتری را در امر تولید شاهد خواهیم بود که بیش‌ از پیش باعث ارتقاء اقتصادی، رشد پایدار و به‌ دور از تهدید خارجی خواهد شد.

بدیهی است که تقویت تولید داخلی و در کنار آن توجه به فرصت‌های صادراتی و تعامل اقتصادی، امری ضروری و راهبردی در جهت توسعه‌ی بدون مرز صنایع کشور است. در این‌ بین دولت‌ها به‌ عنوان مجریان و متولیان اصلی صنعت و تولید در کشور همواره بیشترین تأثیر را در پیشبرد این راهبرد دارند و بالتبع انتخاب یک دولت قوی با نگاه اعتماد به ظرفیت‌های داخلی در کنار تلاش برای تعامل بین‌المللی، در تسریع روند تولید داخلی و خودکفایی و رشد اقتصادی کمک شایان توجهی خواهد کرد. فلذا شرکت در انتخابات هرچند در یک روز و در یک‌لحظه است، ولی داشتن انتخاب صحیح تأثیری حتی بیش از دوران استقرار دولت‌ها خواهد داشت و سازنده آینده‌ی میهن عزیزمان خواهد بود.

فعالین صنعت نوشت‌افزار ایرانی در کنار دیگر مردم شریف ایران اسلامی به‌ پای صندوق‌های رأی آمده و از تمامی تولیدکنندگان و صنعتگران ایران‌ زمین دعوت می‌کنند با انتخاب اصلح و شایسته در پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی مشارکت کنند تا با یاری خدا در گام دوم انقلاب و در آغاز قرن پیش رو سرعت بیشتری به چرخ تولید بومی داده شود و در کنار دیگر هم‌میهنان ایران اسلامی با تاریخ‌سازی گامی استوار در مسیر تمدن سازی نوین ایران اسلامی برداریم.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها