اهدای تندیس ویژه فدراسیون ورزش‌های همگانی به فرمانده کل ارتش

تندیس ویژه فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور به پاس همراهی، حمایت و توجه به امر خطیر ورزش‌های همگانی و توسعه سلامت در کشور و خانواده بزرگ ارتش به امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش اهداء شد.
کد خبر: ۴۶۲۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱ - 17June 2021

اهدای تندیس ویژه فدراسیون ورزش‌های همگانی به فرمانده کل ارتشبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش امروز در مراسمی گزارشی از عملکرد این سازمان و همکاری‌های فی‌مابین با فدراسیون ورزش‌های همگانی را به امیر سرلشکر «عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش ارائه کرد.

امیر موسوی در این مراسم ضمن تقدیر از اقدامات افشین ملایی، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی و فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی ورزشی سازمان تربیت بدنی ارتش، توجه به توسعه ورزش همگانی را یک ضرورت خواند و اظهار داشت: انعقاد تفاهم‌نامه با فدراسیون ورزش‌های همگانی و اجرایی شدن طرح مشترک ارتش و فدراسیون می‌تواند در پیشبرد اهداف ورزشی فدراسیون و ارتش به ویژه ارتقای آمادگی روحی و جسمی آحاد کارکنان و سلامت خانواده‌ها مفید و اثرگذار باشد.

وی افزود: ارتش به خاطر ویژگی انضباط، سلسله مراتب و سلامت کارکنان دارای ظرفیت بالقوه‌ای است که اجرای این طرح در ارتش می‌تواند به عنوان الگویی برای همه اقشار جامعه ارائه شود.

در پایان، فرمانده کل ارتش حمایت همه‌جانبه خود از ورزش‌های همگانی و طرح مشترک ارتش و فدراسیون ورزش‌های همگانی را اعلام کرد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار