پیکر پاک شهید «محمد اسحاقی» در کرج تشییع و تدفین شد

پیکر مطهر شهید والامقام «محمد اسحاقی» از شهدای دفاع مقدس استان البرز که به ‌تازگی در مناطق عملیاتی جنوب کشور شناسایی ‌شده بود، با استقبال باشکوه امت شهیدپرور این استان تشییع و تدفین شد.
کد خبر: ۴۶۲۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰ - 17June 2021

وداع باشکوه مردم شهیدپرور البرز با پیکر پاک شهید «محمد اسحاقی» در کرجبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در کرج، پیکر مطهر شهید والامقام «محمد اسحاقی» از شهدای دفاع مقدس استان البرز که به ‌تازگی در مناطق عملیاتی جنوب کشور شناسایی ‌شده بود، صبح امروز با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع)، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و سایر مسئولین با استقبال باشکوه امت شهیدپرور این استان تشییع شد.

پیکر پاک این شهید والامقام پس از مراسم وداع در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز و تشییع خودرویی از سپاه استان، به سمت میدان شهدا، امام‌زاده حسن (ع)، مصلی کرج  و حسین‌آباد مهرشهر و وداع خانواده در منزل شهید در گلزار شهدای این امام‌زاده و در کنار یاران شهیدش به خاک سپرده شد.

شهید والامقام «محمد اسحاقی» متولد سال ۱۳۴۹ بود که به‌ عنوان پاسدار در جبهه‌های حق علیه باطل  حضور یافت و سرانجام در ۲۷ فروردین سال ۱۳۶۶ در پست دیده‌بانی در شلمچه و عملیات کربلای 8 به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکر پاک این شهید والامقام پس از ۳۴ سال دوری از وطن به‌تازگی شناسایی و طی چند روز گذشته وارد کشور و استان البرز شده بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها