حضور حداکثری، اقتدار ملی/

دعوت خانواده‌های شهدای مدافع حرم از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات

خانواده‌های شهدای والامقام مدافع حرم در استان قم، در بیانیه‌ای از عموم مردم شهیدپرور استان قم جهت حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد دعوت کردند.
کد خبر: ۴۶۲۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵ - 17June 2021

دعوت خانواده‌های شهدای مدافع حرم از مردم برای حضور حداکثری در انتخاباتبه گزارش دفاع‌پرس از قم، متن کامل بیانیه دعوت خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم پیرامون دعوت حداکثری به حضور در انتخابات به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَ عَدُوَّکُمْ وَ آخَرِینَ مِنْ دُونِهِمْ لَا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ یَعْلَمُهُمْ * وَ مَا تُنْفِقُوا مِنْ شَیْءٍ فِی سَبِیلِ اللَّهِ یُوَفَّ إِلَیْکُمْ وَ أَنْتُمْ لَا تُظْلَمُونَ». (سوره انفال، آیه ۶۰)

با سلام بر یگانه منجی عالم بشریت امام زمان (عج) و نایب بر حقش، حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و با درود به روان پاک امام خمینی (ره) و شهدای گلگون‌کفن که خالصانه تمام هستی خود را فدای اسلام و انقلاب اسلامی کردند.

بار دیگر این ملت عزیز در معرض امتحانی عظیم قرار گرفت؛ امتحانی که هر بار شرایط آن حساس‌تر از گذشته جلوه‌گر می‌شود و این بار باید هوشیارتر از قبل بود. مگر خداوند عهد نکرد، آزمونی در آینده قرار خواهد داد تا هرکس تکلیف خود را بداند و مسیرش را به درستی انتخاب کند؟

در حساس‌ترین لحظات انقلاب، آزمون عظیمی برپا شد و شایستگان امت در هشت سال دفاع مقدس از کیان و ناموس خود دفاع کردند و در ادامه نوبت به دفاع از حرم و حریم اهل بیت: رسید. این ملت از نسل عاشوراست که انتخابی بزرگ در پیش دارد و اکنون نیز نوبت جهادی است که چه‌بسا سخت‌تر از آزمون‌های گذشته باشد و جبهه‌ای به روی ملت ایران گشوده شده است که رمز پیروزی آن، حضور حداکثری برای انتخاب اصلح است.

ما خانواده‌های شهدای مدافع حرم و حریم اهل‌بیت (ع) با توجه به شرایط حساس کشور و بنا بر تکلیف شرعی، عقلی و اخلاقی بر خود لازم می‌دانیم که برای لبیک‌گویی به سخنان، ولی امر مسلمین جهان و بر طبق سیره و وصیت شهدای گرانقدر، حضور حداکثری و مشارکت فعال و پرشور در انتخابات ریاست جمهوری داشته، فرد اصلح و انقلابی را انتخاب کنیم تا با این حضور حداکثری و انتخاب اصلح، شرایط نابسامان اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در جامعه به سامان برسد.

با این اقدام انقلابی، حراست و حفاظت از خون مطهر شهدای عزیز و حرکت در مسیر اهداف و آرمان‌های معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) در کشور، نهادینه خواهد شد و مردم این کشور عزیز در راه رسیدن به تمدن نوین اسلامی و ظهور منجی عالم بشریت، امام زمان (عج) امیدوار خواهند شد.

بنابراین، از شما ملت قهرمان و شهیدپرور ایران اسلامی دعوت می‌کنیم که بر حسب تکلیف الهی، شرعی و عقلی، حضور پرشور و حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد داشته، فرد اصلح و انقلابی را، انتخاب و به وظیفه دینی خود عمل کنید؛ و من الله التوفیق

خانواده‌های شهدای مدافع حرم- خرداد ۱۴۰۰

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها