دعوت اداره‌کل حفظ آثار آذربایجان شرقی از مردم برای مشارکت حدأکثری در انتخابات

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی طی پیامی، آحاد مختلف جامعه را برای حضور در پای صندوق‌های رای دعوت ‌می‌کند.
کد خبر: ۴۶۲۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸ - 17June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی،  به مناسبت ۲۸ خرداد، روز انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای شهر و روستا پیامی منتشر کرد.

متن پیام این اداره‌کل بدین شرح است: «انتخابات به معنای تجلی مردم سالاری دینی و یکی از اصلی‌ترین عناصر و مفاهیم ادبیات و گفتمان مردم سالاری است.

مشارکت بالای مردم در انتخابات به معنای حفظ تمامیت ارضی، استقلال و عظمت ایران در عرصه بین‌الملل است و به تعبیر دیگر، مهر تاییدی بر حمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران است. همچنین مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، وظیفه رئیس جمهور منتخب را در حل مشکلات مردم و رشد و شکوفایی کشور عزیزمان، دوچندان می‌کند.

پیش از این، مردم ایران اسلامی در برهه‌های مختلف تاریخ همچون پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، انتخابات مختلف، جریان مقاومت و .... با حضورشان در صحنه عظمت مردم عزیز ایران را به جهانیان نشان داده‌اند.

اداره‌کل حفظ آثار استان آذربایجان شرقی به تأسی از آرمان‌های معمار کبیر انقلاب، امام خمینی (ره)، منویات رهبر معظم انقلاب، امام خامنه‌ای عزیز و وصیت شهدای گرانقدر از تمامی آحاد جامعه به ویژه خانواده معظم شهدا و رزمندگان عزیز دعوت می‌کند که بار دیگر با حضور حداکثری‌شان در پای صندوق‌های رای، برگ زرین دیگری در تاریخ ایران اسلامی ثبت کرده و سکان هدایت کشورمان را در چهار سال آینده به یک فرد مومن، انقلابی و اصلح، بسپارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار