قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی:

ارتقای مشارکت مردم در تعیین سرنوشت، رسالت دستگاه تبلیغی است

حجت الاسلام حریزاوی گفت: ارتقا و افزایش مشارکت مردم در انتخابات، نشانه حیات مردم‌سالاری دینی و رسالت خطیر مبلغان و دستگاه تبلیغی کشور است.
کد خبر: ۴۶۲۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸ - 17June 2021

ارتقای مشارکت مردم در تعیین سرنوشت، رسالت دستگاه تبلیغی است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت الاسلام «روح‌الله حریزاوی» قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی در گفت‌وگویی با تاکید بر نقش بی‌بدیل مردم در تحقق حاکمیت حق و عدالت در جهان اظهار داشت: بر خلاف برداشت‌های ناقص از دین که هرگونه حکم‌رانی جریان حق را مناسب می‌دانند؛ اندیشه اسلام ناب و نگرش رهبران انقلاب اسلامی، تنها راه پیاده‌سازی پایدار دین در متن زندگی مردم را، مشارکت آنان در تعیین سرنوشت می‌داند.

حجت‌الاسلام حریزاوی با اشاره به تاکید حضرت امام به نقش‌آفرینی مردم در انتخابات گفت: در اندیشه سیاسی رهبر معظم انقلاب نیز مردم نقش بی‌بدیلی دارند و اهمیت جایگاه مردم تا جایی است که اعتماد اشتباه مردم به یک دولت برای ارتقای تجربه تاریخی، ارزش‌مند به حساب می‌آید.

وی با اشاره به رسالت عظیم مبلغین و دستگاه‌های متعدد فرهنگی تبلیغی در تقویت اراده ملی تاکید کرد: جامعه تبلیغی کشور در ماه‌های گذشته تلاش وافری در امیدآفرینی و ارتقای انسجام اجتماعی مبذول داشت و رسالت الهی خود را به خوبی انجام داد.

منبع: مهر 

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار