شروع نشدن رأی‌گیری در برخی حوزه‌ها به دلیل عدم اعلام فرمانداری یا نقص سیستم!

با وجود گذشت حدود یک ساعت از آغاز فرایند رسمی رأی‌گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، رأی‌گیری در برخی حوزه‌های تهران و دیگر شهرستان‌ها به دلایلی از قبیل عدم اعلام فرمانداری و نقص سیستم، هنوز آغاز نشده است.
کد خبر: ۴۶۲۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵ - 18June 2021

شروع نشدن رأی‌گیری در برخی حوزه‌ها به دلیل عدم اعلام فرمانداری یا نقص سیستم!به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، با آغاز رسمی فرایند رأی‌گیری در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا، همراه با نخستین میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت هفت صبح امروز، ۶۶ هزار و ۸۰۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری، و ۷۵ هزار و ۱۵ شعبه هم برای انتخابات شورا‌های شهر و روستا و تیره‌های عشایری، آماده دریافت آراء ملت ایران شده‌اند.

با این حال، گزارش‌های دریافتی در سطح شهر تهران و برخی شهرستان‌ها، حاکی است تا لحظه تنظیم و انتشار این خبر، هنوز در برخی حوزه‌ها رأی‌گیری آغاز نشده و مسئولان حوزه‌ها، دلیل این مشکل را عدم اعلام رسمی از سوی فرمانداری‌ها یا آماده نشدن سیستم‌های الکترونیک ثبت شماره ملی و ... اعلام کرده‌اند!

رهبر معظم انقلاب دو روز پیش در سخنانی تاکید کردند: تمهیدات لازم برای حفظ سلامت مردم به هنگام حضور در پای صندوق‌های رأی باید در نظر گرفته شود. همچنین موضوع کمبود تعرفه یا تأخیر در رسیدن آن که یکی از مشکلات دوره‌های قبل در انتخابات است باید برطرف شود.

فرایند رأی‌گیری از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار