حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده کل ارتش:

شرکت گسترده مردم در انتخابات موجب اقتدار و دلگرمی نیرو‌های مسلح در اجرای ماموریت‌هاست

امیر سرلشکر موسوی گفت: حضور پرشور و نشاط مردم در پای صندوق‌های رای سبب می‌شود تا نیرو‌های مسلح احساس دلگرمی و حمایت بیشتری از سوی مردم داشته باشند و این مهم ما را در انجام وظایف خود در مرز‌های هوایی، زمینی و هزاران کیلومتر آنطرف‌تر در دریا‌ها مصمم‌تر خواهد کرد.
کد خبر: ۴۶۲۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴ - 18June 2021

شرکت گسترده مردم در انتخابات موجب اقتدار و دلگرمی نیرو‌های مسلح در اجرای ماموریت‌هاستبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات اظهار داشت: از ملت بزرگ ایران دعوت می‌کنیم تا هر چه زودتر پای صندوق‌های رأی بیایند و این واجب شرعی را انجام دهند.

سرلشکر موسوی با تاکید براینکه انتخابات با تعیین سرنوشت مردم و کشور گره خورده است افزود: شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت ملت بزرگ ایران را برای چهار سال آینده تعیین می‌کند.

وی شرکت در انتخابات را راه برون رفت از مشکلات فعلی کشور عنوان کرد و افزود: اقتدار، تداوم و قوی‌تر شدن انقلاب اسلامی به شرکت در پای صندوق‌های رأی بستگی دارد.

فرمانده کل ارتش گفت: امروز به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی «روز ملت ایران است»؛ مردم در این روز صحنه دار اصلی کشور هستند که با حضور هوشمندانه در پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح سرنوشت کشور را برای چهار سال آینده تعیین می‌کنند.

وی ادامه داد: فرماندهان ما در ارتش و سایر نیرو‌های مسلح همگی برای انجام این تکلیف شرعی اول وقت اقدام کرده تا این فریضه را انجام دهند.

سرلشکر موسوی تصریح کرد: امیدواریم ملت بزرگ ایران یکبار دیگر با حضور پر شکوه خود در پای صندوق‌های رای، حماسه دیگری را رقم بزنند و فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور پرشور و نشاط مردم در پای صندوق‌های رای سبب می‌شود تا نیرو‌های مسلح احساس دلگرمی و حمایت بیشتری از سوی مردم داشته باشند و این مهم ما را در انجام وظایف خود در مرز‌های هوایی، زمینی و هزاران کیلومتر آنطرف‌تر در دریا‌ها مصمم‌تر خواهد کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار