حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مسئول دفتر نماینده ولی فقیه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

اقتدار ملی در سایه حضور پرشور در انتخابات رقم خواهد خورد

حجت‌الاسلام بیگدلی گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی زمینه اقتدار ملی را فراهم می‌کند.
کد خبر: ۴۶۲۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰ - 18June 2021

اقتدار ملی در سایه حضور پر شور در انتخاباتبه گزارش دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «حسن بیگدلی» مسئول دفتر نماینده ولی فقیه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری انتخابات، اظهار داشت: مردم بار دیگر با حضور در پای صندوق‌های رأی، حماسه دیگری آفریدند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی همیشه بیدار هستند، عنوان کرد: مردم همواره می‌دانند در چه زمان و چه موقعیتی پشت سر ولایت فقیه قرار گیرند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه انتخابات وظیفه شرعی و دینی ماست، عنوان کرد: حضور در انتخابات وظیفه دینی و هم وظیفه ملی ماست.

بیگدلی با بیان اینکه ایران در طول سالیان متمادی از داشتن حق انتخاب سرنوشت به دور بوده است، عنوان کرد: این حق بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای مردم لحاظ و انتخابات باشکوهی برگزار شد.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه ولی فقیه و امام خمینی (ره) همواره در انتخابات حضور یافته‌اند، بیان کرد: در انتخابات‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، صحنه‌های باشکوهی از حضور مردم به پیروی از رهبری در پای صندوق‌های رأی به نمایش گذاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات ایران کیفیت رأی نداریم و کمیت مهم است، گفت: این بدان معناست که تاثیر بالا یا پایین رأی مطرح نبوده و رأی همه یکسان است.

بیگدلی با اشاره به اینکه از سوی دیگر دشمنان و منافقان می‌گویند رأی ندهید چراکه رای ندادن را راهی برای ضربه زدن به ایران می‌دانند، عنوان کرد: بهترین راه مقابله با دشمنان افزایش حضور در انتخابات است.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: تاکید دشمنان بر دور کردن مردم از پای صندوق‌های رأی است.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی ضامن عزت و اقتدار ایران اسلامی است، عنوان کرد: مردم با حضور در پای صندوق رأی، پشتیبانی خود را انقلاب اسلامی رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار