حضور حداکثری، اقتدار ملی/ دبیر ستاد امنیت انتخابات استان همدان مطرح کرد؛

۴۶۸۲ نیروی نظامی و انتظامی در همدان کار حفاظت از صندوق‌های رأی را بر عهده دارند

اخوان گفت: تا کنون ۱۲ جلسه ستاد امنیت انتخابات استان تشکیل شده، و چهار هزار و ۶۸۲ نفر نیروی نظامی و انتظامی به صورت تلفیقی کار حفاظت از صندوق‌های اخذ رأی را بر عهده دارند.
کد خبر: ۴۶۲۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱ - 18June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، «مهدی اخوان» دبیر ستاد امنیت انتخابات استان همدان، پیش از ظهر امروز با حضور در ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرایط حساس داخلی و  بین‌المللی  بر اهمیت این دوره از انتخابات و تأثیرگذاری بر مولفه‌های امنیتی استان و کشور افزوده است.

وی بیان کرد: از ابتدای اسفندماه سال گذشته به منظور اتخاذ تدابیر لازم  برای امنیت انتخابات، ستاد امنیت در استان هم عرض ستاد انتخابات به ریاست معاون سیاسی، امنیتی استانداری همدان تشکیل شده است.

دبیر ستاد امنیت انتخابات استان همدان عنوان کرد: در این ستاد ساز و کار لازم برای تعامل و همکاری بین دستگاه‌های نظامی، امنیتی انتظامی و قضایی با هدف ایجاد فضای امن برای برگزاری انتخابات شکل گرفت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه شاهد تعامل وهماهنگی بین جوامع مختلف استان از ابتدای تشکل  ستاد امنیت انتخابات در استان هستیم عنوان کرد: تأمین نظم و امنیت شعب  اخذ رأی از وظایف  این ستاد  است.

اخوان با اشاره به اینکه  چهار هزار و ۶۸۲ نفر نیروی نظامی و انتظامی به صورت تلفیقی کار حفاظت از صندوق‌های اخذ رأی را بر عهده دارند مطرح کرد: تا کنون ۱۲  جلسه ستاد امنیت انتخابات استان تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در این جلسات  پیگیر طرح‌های امنیتی به منظور شناسایی تهدیدات و آسیب های امنیتی بوده است و فرمانداران هر یک از شهرستان‌ها دعوت شد تا در جلسات حضور پیدا کنند و برآوردها را انجام دادند.

دبیر ستاد امنیت انتخابات استان همدان اعلام کرد: تاکنون هیچ مشکلی وجود نداشته و با همین حفظ آمادگی لازم، شاهد انتخابات شفاف پر شوری تا پایان وقت قانونی خواهیم بود.

وی مطرح کرد: پلیس فتا و مسئولان قضایی کار کنترل، هدایت و ارشاد افراد فعال در فضای مجازی را بر عهده دارند به ویژه اینکه امسال بیشتر تبلیغات در فضای مجازی بود.

اخوان با اشاره به اینکه درگیری طایفه‌ای و قومی در سطح انتخابات نداشتیم گفت: به لحاظ امنیتی استان همدان استان امن و آرامی است که نتیجه وفاق و همدلی همه نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی است.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها