حضور حداکثری، اقتدار ملی/

امام جمعه قزوین رأی خود را به صندوق انداخت

در اولین ساعات از روز انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر، آیت‌الله عابدینی رأی خود را به صندوق انداخت.
کد خبر: ۴۶۲۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵ - 18June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، صبح امروز (جمعه) با حضور آیت الله عابدینی امام جمعه قزوین و نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مسجد امام خمینی‌ (ره) در غیاث آباد، اولین رأی مسوولین استان به صندوق انداخته شد.

در اولین ساعات روز جمعه ۲۸ خرداد، همزمان با سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی، اولین رأی مسئولین استان توسط آیت اله عابدینی به صندوق انداخته شد.

آیت الله عابدینی با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت انتخابات بیان کرد: شرکت در انتخابات به فرموده امام راحل از اوجب واجبات، به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی فریضه الهی، تکلیف شرعی به گفته همه مراجع و حرکت عقلانی برای عزت ملی است.

وی با اشاره به وجود رقابت بین کاندیداها گفت: همه سلیقه های سیاسی در انتخابات کاندیدا داشتند و شرایط رقابتی خوبی وجود داشت و چنانچه شرایط خوب رقابتی وجود نداشت همه سلیقه های کشوری اعلام حضور نمی کردند.

امام جمعه قزوین اظهار کرد: همه به میدان آمدند بجز آمریکا و اسراییل که با تبلیغ نیامدن پای صندوق رای، سعی در ایجاد ناامیدی در جامعه داشتند.

آیت الله عابدینی با اشاره به فضای مناظرات انتخاباتی عنوان کرد: بر مناظره ها و صحبت ها، نقد و انتقادات وارد است اما اینها حاشیه هستند. اینکه درنظام فرصت به کاندیداها بدهند تا از تریبون آزاد برای بیان سلایق استفاده شود آزادی بیان و افتخاراتی است که کمتر جایی پیدا می شود.

وی با اشاره به انتخاب اصلح افزود: مردم تجربه های سال های گذشته را در نظر بگیرند که اگر یک انسانی با کارآمدی انتخاب شود چه می شود و اگر یک فرد بی صداقت به میدان بیاید چه اتفاقی می افتد. اگر کسی بیاید برای دلسوزی مردم موانع را حذف کرده و انگیزه تولید را ایجاد کند وبا کسانی که دست تکدی گری با اجانب دارند مبارزه کند، اتفاقات خوبی برای کشور رقم خواهد خورد.

آیت الله عابدینی گفت: امیدواریم در انتها با انتخاب اصلح بتوانیم شیرینی این انتخاب را به خوبی احساس نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار