حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امام جمعه اردبیل:

انتخابات ضامن اقتدار نظام اسلامی است

آیت‌الله عاملی با تاکید بر ضرورت حفظ اقتدار گفت: حضور پرشکوه مردم در انتخابات ضامن اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۴۶۲۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷ - 18June 2021

امام جمعه اردبیل:انتخابات ضامن اقتدار نظام اسلامی است

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، آیت‌الله «سیدحسن عاملی» قبل از ظهر امروز (جمعه) در حاشیه شرکت در انتخابات به خبرنگاران اظهار داشت: اقتدار سنگ بنای تامین امنیت، رشد و توسعه اقتصادی و استقلال است و حضور در پای صندوق‌های رای ضامن ایجاد و دوام این اقتدار است.

وی بیان کرد: دین هر ایرانی به کشور این است که در تامین اقتدار کشور سهیم باشد و این امر با شرکت در انتخابات تجلی می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه دشمن در تداوم توطئه‌های خود علیه کشور برنامه‌ریزی درازمدت دارد ، بیان کرد: برای ناکام گذاشتن این توطئه‌ها نیاز به اقتدار داریم و این اقتدار با حضور در صحنه انتخابات دست یافتنی است.

آیت‌الله عاملی تاکید کرد که اقتدار مساله‌ای مربوط به جناح و گروه سیاسی خاصی نیست ، اقتدار برای ایران اسلامی است و تحکیم این اقتدار وظیفه ملی و دینی است.

امام جمعه  اردبیل با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات کشور ناشی از تحریم و بخشی نتیجه سوء‌تدبیر است ، اظهارکرد: با انتخاب اصلح می‌شود زمینه رفع مشکلات اقتصادی کشور را فراهم کرد.

وی با دعوت از مردم برای حضور در انتخابات گفت: قهر از صندوق اخذ رای نشان دادن چراغ سبز به دشمن است و این گناهی نابخشودنی است و مساله انتخابات مربوط به گروه و جناح خاصی نیست بلکه یک وظیفه دینی و ملی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار