حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امام جمعه سنندج:

شرکت در انتخابات وظیفه وجدانی و انسانی است

ماموستا رستمی گفت: شرکت در انتخابات یک قانون الهی، وجدانی و انسانی است.
کد خبر: ۴۶۲۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲ - 18June 2021

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، ماموستا فایق رستمی در حاشیه انداختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دشمنان از مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات 28 خرداد وحشت دارد و برای جلوگیری از خلق این حماسه بزرگ دست به اجرای هر توطئه‌ای می‌زنند.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک قانون الهی، وجدانی و انسانی است، عنوان کرد: همه باید با مشارکت در در این عرصه مهم و سرنوشت‌ساز دین خود را به نظام، امام و خون شهدا ادا کنیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: انقلاب ایران اسلامی بر پایه مشورت و مشارکت همه جانبه ملت ایران به رهبری امام فرزانه و بصیر پایه‌گذاری و جلو رفته است مشارکت حداکثری و آگاهانه در انتخابات تضمین‌کننده اقتدار این نظام الهی است.

ماموستا رستمی با تاکید براینکه مردم کردستان همواره ثابت کرده‌اند با وجود تمام مشکلات و محدودیت‌ها همچنان پای انقلاب ایستاده‌اند، عنوان کرد: تبلیغات سوء دشمنان نمی‌تواند آنان را از صحنه خارج کند.

وی افزود: امروز به برکت تلاش شبانه‌روزی نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی امنیت کاملاً پایدار در سراسر کشور و استان کردستان حاکم است، مردم با حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی، امنیت کنونی را تقویت کنیم.

وی به ویژگی‌های یک رئیس جمهور در تراز انقلاب اشاره و اظهار کرد: شجاعت، دلسوزی، مردمی، برخورداری از قدرت ایمان، ایثار و فداکاری در جهت دفاع از کیان و مملکت، عادل بودن، مسئولیت‌پذیری و امانت‌داری از ویژگی‌های مهم یک کاندیدای اصلح است که باید فردا مردم با بررسی و مقایسه سوابق و عملکرد کاندیداها با این شاخصه‌ها، انتخاب آگاه داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار