حضور حداکثری، اقتدار ملی/ استاندار همدان:

حضور پای صندوق رای راه‌ حل بسیاری از مشکلات کشور است

شاهرخی گفت: حضور پای صندوق رای یک تکلیف شرعی، سیاسی و اجتماعی و راه‌ حل بسیاری از مشکلات و مسائل موجود کشور است.
کد خبر: ۴۶۲۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵ - 18June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، «سید سعید شاهرخی» استاندار همدان، با حضور در شعبه اخذ رای شماره 24 همدان واقع در آرامگاه بوعلی سینا رای خود را به داخل صندوق انداخت.

استاندار همدان در حاشیه این برنامه در جمع اصحاب رسانه  با بیان اینکه حضور در پای صندوق رای یک تکلیف شرعی، سیاسی و اجتماعی است، اظهار داشت: امروز شاهد حضور چشمگیر مردم در شعب هستیم و از ساعت هفت صبح بیش از یک هزار و 437 شعبه اخذ رای در استان شروع به کار کردند.

وی با بیان اینکه  حضور در پای صندوق رای یک تکلیف شرعی، سیاسی و اجتماعی و راه‌حل بسیاری از مشکلات و مسائل موجود است افزود:  حضور در انتخابات لبیک به فرمان رهبری است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مردم با حضور چشمگیر خودشان در پای صندوق‌های رای به تحقق اهداف جمهوری اسلامی کمک می‌کنند عنوان کرد: با حضور پرشور در انتخابات پاسخ محکمی به خارج نشینانی که با تحریم می خواهند حرکت عظیم مردم را متوقف کنند، خواهیم ایستاد.

وی ادامه داد: خوشبختانه جوانان ما همیشه اثربخش، راهگشا و نقش‌آفرین بودند و امروز نیز با حضور خود در شعب اخذ رای، به تعبیر مقام معظم رهبری جشن تکلیف سیاسی خود را می‌گیرند.

شاهرخی اظهار داشت: توصیه می‌شود که مردم در این رویداد ملی سیاسی و اجتماعی شرکت فعال داشته و با نمایشی دیگر اقتدار کشور را به رخ دنیا بکشانند و کار رای گیری را به ساعات پایان نگذارند.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت گسترده مردم در انتخابات افزود: در نظام اسلامی و با توجه به اصول مترقی قانون اساسی که نشات گرفته از نگاه بلند امام(ره)  است، مردم و حضور آنها در انتخابات یک رای واقعی و اثر بخش است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه این مردم هستند که با حضور در پای صندوق رای مسیر حرکت کشور را در جهت اعتلای آرمانهای انقلاب تعیین میکنند بیان کرد: این مردم هستند که با حضور خود در پای صندوق رای و انتخاب نخبگان در واگذاری مسئولیت ها برای انجام وظایف، نقش آفرینی میکنند.

وی با بیان اینکه امروز مسئولان کشور با رای  مستقیم و یا غیر مستقیم  مردم انتخاب می‌شوند عنوان کرد: رای مردم در تمامی شئونات زندگی تاثیر گذار است چه برای تعیین مسیر، چه برای انتخاب نخبگان و چه برای انجام دیگر امورات جامعه.

شاهرخی مطرح کرد: هر چه قدر مشارکت حداکثری باشد، انتخاب اصلح بیشتر محقق می‌شود که این مسئله نیز سبب میشود توسعه، اقتدار نظام و قدرت فرد منتخب بیشتر شود.

وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم سبب میشود فرد منتخب با پشتوانه محکمی به کار خود ادامه دهد عنوان کرد: مشارکت حداکثری موجب بالا رفتن امنیت ملی می شود، به همین دلیل معتقدیم همانند انتخابات گذشته که در طول 42 سال گذشته برگزار شده ، مردم برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب ثبت خواهند کرد.

استاندار همدان با بیان اینکه یک هزار و 437 شعبه اخذ رای در سطح استان فعال بوده و با کمترین مشکل در حال اخذ رای از مردم هستند اظهار داشت: خوشبختانه انتخابات در استان همدان در امنیت کامل، آرامش، قانونمند و بهداشتی در حال انجام است  کما اینکه همه تمهیدات بهداشتی در شعب اخذ رای دیده شده تا مردم با خیال راحت در شعبه ها حضور یافته و رای خود را به صندوق اندازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار