حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده انتظامی اردبیل:

۱۰ هزار نیروی انتظامی امنیت انتخابات در اردبیل را تامین می‌کنند

سردار حسینی گفت: به جهت اهمیت امنیت انتخابات در اردبیل ۱۰ هزار نیروی پلیس و بسیج در استان اردبیل امنیت انتخابات را تامین می‌کنند.
کد خبر: ۴۶۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹ - 18June 2021

۱۰ هزار نیروی انتظامی امنیت انتخابات در اردبیل را تامین می‌کنند

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، سردار سرتیپ دوم «هوشنگ حسینی» فرمانده انتظامی استان اردبیل صبح جمعه در مقابل یکی از شعبات اخذ آرا در اردبیل اظهار داشت: از همین ساعات اولیه حضور مردم در شعبه‌های اخذ رأی دیده می‌شود و این موضوع یک دلگرمی برای ماست که نوید از برگزاری یک انتخابات بزرگ و به دور از حاشیه و همچنین گسترده را در استان اردبیل می‌دهد و امیدواریم این حضور و مشارکت حداکثری تا ساعات انتهایی امروز ادامه داشته باشد.

وی به آمادگی نیروهای امنیتی، انتظامی و بسیج استان برای تأمین امنیت و آرامش انتخاباتی در اردبیل اشاره و اضافه کرد: ۱۰ هزار نیروی پلیس به همراه بسیج استان برای تأمین و حفظ امنیت انتخابات در تمام شعب اخذ آرای استان مأموریت گرفتند که در همین رابطه یک هزار ماشین‌آلات سبک، سنگین و موتور سیکلت نیروی انتظامی نیز برای گشت در شهر و نظارت بر شعب به لحاظ حفظ امنیت بسیج شدند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی امروز همزمان با ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در سراسر کشور برای حفظ امنیت مردم و صیانت از آرای آن‌ها در حالت آماده‌باش هستند و امیدواریم در پایان این حضور حماسی و ملی شاهد برگزاری یک انتخابات باشکوه و به دور از تنش باشیم.

سردار حسینی همچنین به رأی مقام معظم رهبری در صبح امروز اشاره و اضافه کرد: حضور مقام معظم رهبری در ساعات اولیه صبح در پای صندوق و تحویل رأی یک افتخار و دلگرمی برای مردم و ملت شریف ایران بود که همین مهم می‌توانست یک پیام مستقیم به ملت ایران برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی باشد.

وی اظهار کرد: حفظ امنیت، آسایش و رفاه مردم استان اردبیل برای تحویل رأی در شعب کل استان وظیفه نیروی انتظامی بوده و در این رابطه با کسانی که نظم عمومی را مختلف می‌کنند به صورت جدی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها