حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه امام صادق (ع) شهرستان آبیک:

حضور مردم در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی کرد

سرهنگ «صادق‌پور» گفت: حضور مردم در پای صندوق رای برای انتخاب رئیس جمهور آینده، هم توطئه دشمنان را خنثی می کند و هم قدرت نفوذ رئیس‌جمهور را در امور اجرایی و حضور در امور بین الملل افزایش می دهد.
کد خبر: ۴۶۲۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰ - 18June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «مهدی صادق‌پور» فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک ضمن گرامی داشت دهه کرامت اظهار داشت: با توجه به اینکه حماسه بزرگ و یک نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی در ۲۸ خرداد خورده و مردم ما برای اینکه مدیریت اجرایی کشور برای چند سال آینده مشخص شود پای صندوق رای آمده اند، بی شک بازتاب این حضور پاسخ های متقنی در جامعه جهانی دارد.

وی گفت: در ایام نزدیک به انتخابات دشمنان با پمپاژ ناامیدی در جامعه برای عدم حضور مردم در پای صندوق آرا توسط سلطنت‌طلب‌ها و منافقین و افرادی که با ارزشهای نظام و انقلاب زاویه دارند تلاش کردند اما امروز شاهد هستیم که مردم ما با توجه به اینکه نظام و انقلابشان را دوست دارند پای صندوق های رأی حضور یافتند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) شهرستان آبیک اظهار کرد: مردم شریف همانطور که در تشییع میلیونی حاج قاسم سلیمانی عزیز نشان دادند که چقدر پایه ارزش‌های انقلاب و مجاهدت هایی که عزیزانمان در میدان نبرد با جبهه کفر انجام می دهند برای آنها مهم و با ارزش است، امروز نیز با حضور خود حماسه دیگری را آفریدند تا یک رئیس جمهوری اصلح را انتخاب نمایند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) شهرستان آبیک خاطر نشان کرد: فردی که بعنوان رئیس جمهور آینده با میزان مشارکت و آرا بالای مردم انتخاب می شود قدرتش در اجرای قانون اساسی در کشور افزایش یافته و در سطح بین الملل نیز بر ارتباطی که با سایر کشورها دارد، تاثیرگذار خواهد بود.

سرهنگ صادق پور خاطرنشان کرد: حضور مردم در پای صندوق رای و مشارکت بالا برای انتخاب رئیس جمهور آینده، هم توطئه دشمنان را خنثی می کند و هم قدرت نفوذ رئیس‌جمهور را در امور اجرایی و حضور در امور بین الملل افزایش می دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها