حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده نیروی پدافند هوایی:

مردم با خلق حماسه‌ای دیگر اراده راسخ خود را به جهان نشان می‌دهند

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با حضور در شعبه اخذ رای در دانشگاه خاتم‌الانبیا (ص) گفت: امسال مردم با خلق حماسه‌ای دیگری با حضور پای صندوق‌های رای، بیداری، عزم و اراده راسخ خود را به جهان نشان می‌دهند.
کد خبر: ۴۶۲۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶ - 18June 2021

مردم با خلق حماسه دیگر اراده راسخ خود را به جهان نشان می‌دهندبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی با حضور در دانشگاه افسری خاتم الانبیا (ص) رای خود را به صندوق انداخت.

امیر سرتیپ صباحی فرد با تاکید بر حضور حماسی و همه جانبه اقشار مختلف در انتخابات شورا‌ها و ریاست جمهوری اظهار داشت: مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران بار دیگر با حضور گسترده پای صندوق‌های رأی، بیداری، عزم و اراده راسخ خود را به جهان نشان می‌دهند.

وی افزود: کارکنان نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده‌های آنان نیز همپای سایر ملت بیدار به دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) و اندیشه‌های امام راحل (ره) بار دیگر لبیک گفته، در صحنه حاضر شده و نقش خود در آینده کشور را ایفا می‌کنند.

امیر صباحی فرد تصریح کرد: در انتخابات امسال دشمنان نظام و انقلاب خواهند فهمید پس از گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب و با وجود همه هجمه‌های تبلیغاتی، نمی‌توانند خللی در عزم ملی و اراده فولادین مردم ایجاد کنند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی خاطرنشان کرد: به نوبه خود از زحمات همه عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات کشور و به ویژه یگان‌ها و کوی‌های سازمانی پدافند هوایی تشکر می‌کنم و امیدواریم رئیس جمهور جدید و اعضای شورای شهر منتخب بیش از پیش مردم را دریابند و در راستای خدمت‌رسانی و رفع مشکلات آن‌ها گام‌های متعالی‌تری بردارند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها