حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده تیپ ۱۱۶ مکانیزه هجومی شهید صفوی قزوین:

حضور هر شخص در انتخابات، مانند یک موشک به قلب استکبار است

امیر سرتیپ دوم «بیژنوند» گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای به مانند پرتاب یک موشک به قلب دشمنان انقلاب اسلامی و استکبار جهانی است.
کد خبر: ۴۶۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱ - 18June 2021

امیر سرتیپ دوم «مرادعلی بیژنوند» فرمانده تیپ ۱۱۶ مکانیزه هجومی شهید صفوی قزوین در گفت و گو با خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات نشان دهنده آزادی و استقلال جمهوری اسلامی است و صندوق های اخذ آرا و هر برگ رای دهندگان مصداق موشکی بر پیکره استکبار جهانی است.

وی گفت: جمهوری اسلامی در واقع یعنی مردمیت، یعنی همین صندوق رای، یعنی همان یک برگ رای ،رای دهندگان که چقدر ارزشمند است.

این مسئول در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت حداکثری گفت: ایشان همه اقشار را برای اقتدار ایران اسلامی به حضور در صحنه انتخابات دعوت کردند و امیدواریم با حضور حداکثری مردم شاهد ارتقا بیش از پیش جایگاه ایران در صحنه های بین المللی باشیم.

امیر بیژنوند تصریح کرد: پرسنل تیپ ۱۱۶ مکانیزه هجومی قزوین همواره در تمامی صحنه ها از جمله دوران دفاع مقدس پشت انقلاب اسلامی و مقام معظم انقلاب ایستاده اند و با حضور باشکوه در این انتخابات، اطاعت پذیری خود را از ولی امر مسلمین به مانند گذشته اثبات خواهند رساند.

فرمانده تیپ ۱۱۶ مکانیزه هجومی شهید صفوی قزوین خاطر نشان کرد: صداقت، عدالت خواهی، ضد فساد بودن، معتقد بودن به ظرفیت ها داخلی نظام، معتقد بودن به جوانان، شجاعت، جسارت، جهادی و انقلابی بودن از ویژگی های بارز یک فرد اصلح برای در دست گرفتن امور کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار