حضور حداکثری، اقتدار ملی/ وزیر بهداشت:

حضور در انتخابات احترام به خون‌هایی است که برای حفظ نظام جمهوری اسلامی نثار شده است

نمکی گفت: مشارکت در انتخابات، علاوه بر وظیفه و مسئولیت شرعی و قانونی، احترام به این خواست تاریخی ملت بزرگ ایران و همه مجاهدت‌ها و خون‌هایی است که برای برقراری نظام جمهوری اسلامی و حفظ آن تا به امروز نثار شده است. ب
کد خبر: ۴۶۲۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲ - 18June 2021

نمکی: حضور در انتخابات احترام به خون‌هایی است که برای حفظ نظام جمهوری اسلامی نثار شده استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «سعید نمکی»، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در حوزه انتخابیه دبیرستان دخترانه فرزانگان ایوانک گل‌افشان جنوبی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و همچنین انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شرکت و رای خود را به صندوق انداخت.

وزیر بهداشت با بیان اینکه صندوق رای و ساز و کار انتخابات نماد جمهوریت و ماحصل افزون بر یک قرن تلاش و مبارزه و خواست عمومی ایرانیان است، اظهار کرد: مشارکت در انتخابات، علاوه بر وظیفه و مسئولیت شرعی و قانونی، احترام به این خواست تاریخی ملت بزرگ ایران و همه مجاهدت‌ها و خون‌هایی است که برای برقراری نظام جمهوری اسلامی و حفظ آن تا به امروز نثار شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: مردم عزیز ایران صرف نظر از گرایش‌های سیاسی و مواضع و سلایق مختلف، در این انتخابات حضور و مشارکت پرشور و آگاهانه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار