حضور حداکثری، اقتدار ملی/ نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی:

مردم ایران و از جمله خوزستان همیشه در تمام عرصه‌ها نقش خود را ایفا کرده‌اند

یوسفی با بیان این که مردم ایران و از جمله خوزستان همیشه در تمام عرصه‌ها نقش خود را ایفا کرده‌اند، گفت: مردم ما با همه گلایه های به حقی که از برخی مدیران اجرایی دارند، تمام این ناملایمت‌ها را کنار گذاشته و در تعیین مدیران خود نقش آفرینی می‌کنند.
کد خبر: ۴۶۲۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶ - 18June 2021

مردم ایران و از جمله خوزستان همیشه در تمام عرصه‌ها نقش خود را ایفا کرده‌اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «مجتبی یوسفی» نماینده مردم اهواز باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی امروز (جمعه) در حاشیه شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در مسجد جوادالائمه اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بزرگ‌منشی و رشادت‌های ملت بزرگ ایران در همه عرصه‌ها به ویژه در انتخابات جای تحسین دارد و امروز، نام ایرانی و ایرانی بودن باعث افتخار است.

وی با بیان این که مردم ایران و از جمله خوزستان همیشه در تمام عرصه‌ها نقش خود را ایفا کرده‌اند، افزود: مردم ما با همه کم و کاستی‌ها و گلایه های به حقی که از برخی مدیران اجرایی دارند، تمام این ناملایمت‌ها را کنار گذاشته و در تعیین مدیران خود نقش آفرینی می‌کنند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان این کشور و برخی از ایادی سرسپرده داخلی که به دلیل مشکلات اقتصادی کشور قصد داشتند مردم را از رای دادن و انتخاب افراد توانمند ناامید کنند تا امروز تلاش کردند که انتخابات را کم رنگ نشان دهند ولی امروز مردم ما با حضورشان نام ایرانی و خوزستانی را سربلند کردند.

وی ادامه داد: به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز عید بزرگ ایرانیان در حوزه دموکراسی است و دشمنان باید ببینند که مردم ما با هر سلیقه سیاسی که دارند در سرنوشت خود نقش دارند.

یوسفی در پایان متذکر شد: دشمنان بدانند که نه با تحریم های ظالمانه و با شیطنت های بزدلانه نمی توانند بر افکار عمومی بصیر و بیدار ملت ایران تاثیر بگذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها