حضور حداکثری، اقتدار ملی/

ناوگروه ارتش در اقیانوس اطلس: با حضور پرشور در انتخابات از سربازان خود در آب‌های دوردست پشتیبانی کنید

ناوگروه ۷۷ نیروی دریایی ارتش که هم‌اکنون در شمال اقیانوس اطلس است و پرسنل آن امکان مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری را ندارند از ملت ایران خواست تا با مشارکت خود، پشتیبان سربازان خود هزاران کیلومتر دورتر از خاک پاک ایران باشند.
کد خبر: ۴۶۲۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷ - 18June 2021

پیام ناوگروه ارتش از اقیانوس اطلس: با حضور پرشور در انتخابات از سربازان خود در آب‌های دوردست پشتیبانی کنیدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، فرماندهان و کارکنان هفتادو هفتمین ناوگروه اعزامی نیروی دریای ارتش مستقر در شمال اقیانوس اطلس، طی پیامی همدلی و همراهی خود را با آحاد مردم ایران در خصوص مشارکت حداکثری در انتخابات 1400 اعلام کردند.

متن پیام ارسالی از رزمندگان ناوگروه اعزامی به اقیانوس اطلس شمالی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی،

ناوگروه نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن تمام‌ایرانی سهند و ناوبندر مکران برابر تدابیر فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر حضور قدرتمند در آبهای ازاد و بین المللی و برابر دستورات سلسله مراتب هم اکنون با اقتدار و صلابت در شمال اقیانوس اطلس در مسیر دریانوردی می‌باشد و پرچم جمهوری اسلامی ایران را با هدف اعلام پیام صلح و دوستی به کشورهای دنیا کیلومترها دورتر از میهن اسلامی به اهتزاز درآورده است.

گرچه سربازان شما در ناوگروه هفتادوهفت نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اقیانوس اطلس به دلیل دوری از ایران عزیز، از نعمت مشارکت در انتخابات بعنوان تبلور جمهوریت و مردم‌سالاری دینی نظام مقدس جمهوری محرومند، اما رجاء واثق داریم که ملت قهرمان ایران با حضور پرشور و شعور خود در صحنه انتخابات، مشت محکمی بر دهان بدخواهان نظام و انقلاب خواهند زد.

این پیام از مدافعان و حافظان امنیت ایران اسلامی عزیز در طولانی‌ترین ماموریت دریایی در حالی برای شما هم‌وطنان عزیز ارسال می شود که پرچم خوشرنگ کشورمان بر فراز ناو تمام ایرانی سهند و ناوبندر مکران در اهتزاز است و با یاد شهیدان عزتمدارمان، پهنه اقیانوس ها را با نام ایران عزیز و با اقتدار شایسته ایرانی می‌پیماییم.

بعنوان حافظان منافع ایران اسلامی در آب‌های دوردست از آحاد ملت شریف و قهرمان ایران در اقصی‌نقاط کره خاکی می‌خواهیم تا با مشارکت خود، پشتیبان سربازان خود هزاران کیلومتر دورتر از خاک پاک ایران باشند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها