حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه کربلای مازندران:

حضور حداکثری مردم در انتخابات حافظ خون شهدا و دستاورد‌های انقلاب است

سردار «مسلمی» حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات را حافظ خون شهدا و دستاورد‌های انقلاب دانست.
کد خبر: ۴۶۲۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸ - 18June 2021

حضور حداکثری مردم در انتخابات حافظ خون شهدا و دستاورد‌های انقلاب استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران پس از سرکشی از حوزه‌های انتخابیه شهرستان ساری ضمن حضور در مسجد شکوهی ساری برای شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ در جمع خبرنگاران، با اشاره به حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای اظهار داشت: این حضور الهی و اجتماعی مردم برای پشتیبانی از عزت و استقلال ایران بی‌نظیر است.

فرمانده سپاه کربلا حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات را حافظ خون شهدا و دستاورد‌های انقلاب دانست و افزود: امروز مردم ثابت کردند که با حضور گسترده خود در انتخابات مثل ادوار گذشته، راه خود را برای پشتیبانی از انقلاب انتخاب کردند که این راه ضامن عزت و استقلال کشور است.

سردار مسلمی در ادامه اضافه کرد: مردم مازندران با حضور به موقع در پای صندوق‌های رای نشان دادند که خط قرمزشان ولایت و امام امت است.

فرمانده سپاه کربلا با قدردانی از حضور در ساعات اولیه مردم در شعبه‌های اخذ رأی افزود: اقدام به موقع و به هنگام مردم شهیدپرور مازندران نشان دهنده بصیرت و شناخت درست جبهه دوست و دشمن است.

سردار مسلمی در ادامه با تاکید براینکه انتخابات در مازندران با امنیت در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: سپاه با تمام توان برای حفظ امنیت انتخابات و صندوق‌های رای که امانت مردم محسوب می‌شود پای کار آمده است و ان شاء الله مردم عزیز و شریف سراسر ایران به ویژه مردم مازندران با حضور حداکثری خود در انتخابات بار دیگر دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام می‌گذارند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه مردم دیار علویان در همه ادوار گذشته حضور حداکثری و پرشوری در انتخابات داشتند، خاطرنشان کرد: مازندران استان مهمی در تعیین سرنوشت کشور است.

سردار مسلمی حضور حداکثری را پشتوانه محکمی برای خود ملت دانست و خاطرنشان کرد: ان شاء الله خدای متعال به همه قدم‌هایی که برای نظام برداشته می‌شود، برکت می‌دهد و با انتخاب درست، مشکلات کشور هم رفع خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار