حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرماندار سمنان:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دشمن را ناامید می‌کند

فخری گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اقتدار، عزت و وحدت نظام، دولت و ملت را بیش از پیش به نمایش می‌گذارد و دشمن را ناامید می‌کند.
کد خبر: ۴۶۲۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱ - 18June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «نادر فخری» فرماندار سمنان روز جمعه در حاشیه حضور برای شرکت در انتخابات در شعبه مسجد عابدینیه سمنان اظهار داشت: ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا فقط در شهر سمنان به صورت کامل الکترونیکی برگزار می‌شود و ۱۳۸ صندوق مکانیزه برای رای‌گیری فعال است.وی ادامه داد: در انتخابات امسال ۹ شعبه اخذ رای نسبت به تعداد شعب انتخابات سال ۹۶ در سمنان افزایش داشت و در مجموع امسال ۱۵۲ شعبه اخذ رای در شهرستان سمنان فعال است.

وی بیان کرد: از مجموع ۱۵۲ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا برای شهرستان سمنان، ۱۴۰ شعبه شهری و ۱۲ شعبه روستایی است.

فخری خاطرنشان کرد: به منظور حفظ سلامت رای دهندگان و مبارزه با شیوع کرونا، در هریک از شعبه‌های اخذ رای یک رابط سلامت به منظور نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حضور دارند.
وی یادآور شد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اقتدار، عزت و وحدت نظام، دولت و ملت را بیش از پیش به نمایش می‌گذارد و دشمن را ناامید می‌کند.

فرماندار سمنان اضافه کرد: برگزاری انتخابات باشکوه و حضور حداکثری مردم موجب استحکام بیشتر نظام و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

وی یادآور شد: در تمامی شعب اخذ رای سمنان جمعیت خوبی حضور یافته‌اند و این شکوه حضور نشان می‌دهد که مردم هر زمانی که مقام معظم رهبری دستور دهد و حرف از دفاع از انقلاب و رهبری و نظام در میان باشد در صحنه حضور پرشور دارند.

فرماندار سمنان گفت: سه‌هزار نفر در رده‌های مختلف اجرایی شامل هیات‌های اجرایی و بازرسی، ستاد انتخابات، نمایندگان فرماندار، اعضای شعب، کاربران، و نیرو‌های خدماتی، برای برگزاری انتخاباتی سالم مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار