امام جمعه ازنا:

حضور در میدان انتخابات با انفاس قدسیه‌ای از شهدا به جامعه ما رسیده است

حجت‌الاسلام سپهوند گفت: بایستی به سردار دل‌ها گفت که امروز در امتداد میدان مبارکی که شما تعریف کردید به نام رهبر معظم و امامین انقلاب مردم در میدان حاضر هستند، این میدان باشکوه و باعظمت با انفاس قدسیه‌ای از شهدا به جامعه ما رسیده است.
کد خبر: ۴۶۲۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳ - 18June 2021

حضور در میدان انتخابات با انفاس قدسیه‌ای از شهدا به جامعه ما رسیده است

 به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «علی سپهوند» امام جمعه ازنا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته  این شهر ضمن تبریک سالروز تأسیس سازمان تبلیغات و فرارسیدن انتخابات ۱۴۰۰، اظهار داشت: ما اگر دینی داریم به برکت مبلغین اسلامی است، شبکه نورانی تبلیغ دینی که بسیار مهم و تأثیرگذارند، احکام، عقاید، اخلاق و هر آنچه را که از دین می‌دانیم زحمات این مبلغان عزیز می‌باشد.

وی افزود: امروز، روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا می‌باشد، لازم است فرمایشات رهبر فرزانه خود را فصل الخطاب قرار دهیم و همچنان حضوری حماسی از خود در ادامه روند انتخابات نشان دهیم.

امام‌جمعه ازنا عنوان کرد: از میدان حضور گزارش می‌کنم که در خدمت مسئولین مشاهده کردیم، نصاب حضور در اینجا به دلیل تأثیرگذاری کلام وحی گونه مقام معظم رهبری است که چه صحنه باعظمتی به نمایش گذاشته شد.

وی با اشاره به‌ضرورت پیمودن راه شهدا و امام راحل، تصریح کرد: بایستی به سردار دل‌ها گفت که امروز در امتداد میدان مبارکی که شما تعریف کردید به نام رهبر معظم و امامین انقلاب مردم در میدان حاضر هستند، این میدان باشکوه و باعظمت با انفاس قدسیه‌ای از شهدا به جامعه ما رسیده است.

سپهوند گفت: آمریکای جنایتکار، صهیونیسم غاصب، مزدوران خودفروخته منطقه آن‌ها بدانند هر کاری که انجام دادند که مردم حضور پیدا نکنند به لطف خداوند حضور پررنگ‌تر شد از آغاز فعالیت رأی‌گیری کاملاً مشهود است و هرچه هزینه کردند بیهوده بوده است، وقت‌های بی‌ارزششان را به کاربردند عکس آن جواب داد و به لطف خداوند مردم گوششان به‌فرمان رهبر معظم انقلاب دلسوزان نظام بود و امروز تا نیمه‌روز حضور با نصاب مردم را مشاهده می‌کنیم و این شکوه ادامه خواهد داشت.

امام‌جمعه ازنا بیان کرد: اگر گفته‌شده است تبلیغات ممنوع است منظور ممنوع بودن برای گفتن و بردن نام افراد است و الا تبلیغات حضور تا آخرین لحظه آزاد است و عمل صالح است شما از این فرصت در جمع‌آوری عمل صالح استفاده کنید و هرکسی تابه‌حال حاضر نشده آن‌ها را تبلیغ کنید و تشویق کنید به حضور که ان‌شاءالله بالاترین حضور را داشته باشیم.

وی گفت: کاندیدهایی که موفق می‌شوند به‌حسب ظاهر و پیروز میدان هستند بایستی بدانند که پیروزی توسط خداوند متعال برای آن‌ها رقم‌زده شده است قدر این فرصت، لیاقت، خدمت، قدر این موقعیت را بدانند فرصت سوزی نکنند چه شخصی که به‌عنوان رئیس‌جمهور منصوب می‌شود و چه اشخاصی که در شورا شهر و روستا هستند، بدانند که موفقیت آن‌ها اعتماد از اعتمادی از سوی خداوند بوده است، باید به این اعتماد پشت پا نزنند، کسانی از کاندیدای موردنظر شما نیز که موفق نشد بدانند که باید بردباری کنند و کلاس خودشان را در نظام اسلامی حفظ کنند زیرا ما بازنده در ایران اسلامی نداریم همه ایرانیان ما برنده هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار