حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رئیس ستاد انتخابات استان سمنان:

مردم سمنان همچنان پای آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند

خجسته‌پور گفت: مردم استان در شعب ثابت، سیار، شهری و روستایی مشارکت خوبی داشتند و نشان دادند همچنان پای آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند.
کد خبر: ۴۶۲۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴ - 18June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «حبیب‌الله خجسته‌پور» رئیس ستاد انتخابات استان سمنان دقایقی قبل در ارتباط زنده تصویری سیمای مرکز سمنان با ستاد انتخابات استان سمنان اظهار داشت: از ساعت هفت صبح امروز با شروع فرایند رأی‌گیری در شعب اخذ رأی در استان، شاهد مشارکت آحاد مردم در انتخابات هستیم و روند برگزاری انتخابات به‌خوبی در حال انجام است.

وی افزود: مردم استان در شعب ثابت، سیار، شهری و روستایی مشارکت خوبی داشتند و نشان دادند همچنان پای آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان با اشاره به مشارکت ۲۵ درصدی مردم استان در فرایند انتخابات تا ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ گفت: تا این ساعت، برآورد میزان مشارکت مردم بسیار مطلوب بوده؛ چراکه هنوز تا پایان فرایند رأی‌گیری زمان باقی است و در ساعت‌های آینده با حضور گسترده آحاد اقشار مردم، میانگین قبلی مشارکت مردم استان در بحث انتخابات شکسته شود.

خجسته‌پور خاطرنشان کرد: در همه شهرستان‌ها، شعب سیار برای اخذ رأی از افرادی که در بیمارستان‌ها به‌واسطه بیماری کرونا و سایر بیماری‌ها بستری هستند و همچنین بیماران کرونایی که در قرنطینه خانگی به سر می‌برند، در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: این عزیزان برای درخواست حضور شعب سیار برای رأی دادن، می‌توانند با فرمانداری‌ها تماس بگیرند و همچنین فرمانداری‌ها نیز در صورت در دسترس بودن شماره تماس مبتلایان به کرونا، با آن‌ها تماس برقرار خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: زمان رأی‌گیری تا ساعت ۱۷ ادامه دارد و با توجه به حضور مردم در شعب مختلف، انتظارمی رود چندساعتی انتخابات تمدید شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار