حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امام‌جمعه شاهرود:

دوقطبی سازی جریان انتخابات به نفع منافع ملی کشور نیست

حجت‌الاسلام امینی گفت: دشمن در این کارزار انتخاباتی می‌کوشد تا با ایجاد فضای دوقطبی شکاف و اختلاف ایجاد کند که خوشبختانه مردم ایران هوشیارند و این توطئه‌ها را خنثی می‌کنند.
کد خبر: ۴۶۲۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶ - 18June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «عباس امینی» امام‌جمعه شاهرود ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلای بزرگ پیامبر اعظم (ص) این شهر ضمن بیان اینکه دوقطبی سازی جریان انتخابات به نفع منافع ملی کشور نیست، اظهار داشت: دشمن در این کارزار انتخاباتی می‌کوشد تا با ایجاد فضای دوقطبی شکاف و اختلاف ایجاد کند که خوشبختانه مردم ایران هوشیارند و این توطئه‌ها را خنثی می‌کنند.

وی ضمن بیان اینکه مشارکت مردم در اولین ساعات شروع رأی‌گیری شایان تقدیر است، افزود: انتخابات ایران بارها مورد هجمه از سوی دشمنان قرارگرفته که این بار نیز سنگ آن‌ها به شیشه نخواهد خورد چراکه مردم آگاهانه با شرکت در انتخابات و حضور حداکثری خود نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب می‌کنند.

امام‌جمعه شاهرود بابیان اینکه انتظار می‌رود بعد از پایان انتخابات رقبا با وفاق و همدلی برای یاری منتخب مردم تلاش کنند، ابراز داشت: قطعاً مشکلات کشور زمانی حل خواهد شد که همه جریانات در کنار رئیس‌جمهور منتخب قرار گیرند و او را برای رفع چالش‌های موجود یاری دهند.

امینی بابیان اینکه برنامه‌های خوب سایر نامزدها نیز باید درراه پیشبرد اهداف کشور به‌کارگیری شود، تصریح کرد: از فردا رقابت‌ها باید جای خود را به مهربانی، بردباری و وحدت دهد تا کشور به آبادانی هر چه بیشتر نزدیک‌تر شود لذا امروز می‌طلبد تا مردم با هوشیاری پای صندوق‌های رأی حضور یابند.

وی افزود: در میان نامزدهای شورای شهر و روستا نیز باید همه گروه‌ها، طیف‌ها و کاندیدها بعد از پایان انتخابات برای ساختن شهری بهتر یکدیگر را یاری دهند و به افراد منتخب درراه پیشرفت شهر کمک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار