سفیر ایران در لبنان مطرح کرد؛

مشارکت گسترده ایرانی‌های مقیم لبنان در انتخابات/ شکست تبلیغات دشمنان

فیروزنیا با اشاره به حضور گسترده ایرانیان مقیم لبنان در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: علیرغم تبلیغات کشور‌های متخاصم، شاهد حضور پررنگ مردم ایران در انتخابات هستیم.
کد خبر: ۴۶۲۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲ - 18June 2021

مشارکت گسترده ایرانی‌های مقیم لبنان در انتخابات/ شکست تبلیغات دشمنانبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت ساعت هشت و نیم صبح امروز به وقت محلی، درهای خود را به روی رأی‌دهندگان ایرانی گشود.

بر اساس این گزارش، روند رأی‌گیری تا ساعت شش امروز به وقت محلی در لبنان ادامه دارد و تمدید این مدت زمان با نظر به اقبال مردمی، امکان پذیر خواهد بود.

«محمد جواد فیروزنیا» سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت نیز صبح امروز ساعت ۱۰:۳۰ به وقت محلی رأی خود را به صندوق انداخت و گفت: میزان مشارکت در انتخابات کنونی به‌ویژه در لبنان همچون دوره‌های پیشین است.

فیروزنیا ادامه داد: ما از صبح امروز شاهد حضور چشمگیر شهروندان ایرانی در مراکز رأی بودیم چه در بیروت چه در النبطیه و بعلبک از این رو ما پیش‌بینی می‌کنیم که امروز مشارکتی برابر با رأی‌گیری‌ها در سال‌های گذشته داشته باشیم.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از اظهاراتش به تبلغیات رسانه‌های متخاصم علیه انتخابات ایران پرداخت و گفت: ما در ایران مفهومی به نام دموکراسی دینی را پذیرفته‌ایم و در سایه این دموکراسی دینی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا به امروز، شاهد انتخابات بسیاری در زمینه‌های مختلف بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران در سخت‌ترین شرایط بر برگزاری انتخابات در سطوح مختلف در موعد مقرر بدون هیچ گونه تأخیر و تعویقی تأکید داشته است. ما کاملاً اطمینان داریم علیرغم سروصدای رسانه‌های متخاصم علیه انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی، ملت ایران امروز با مشارکت مؤثر خود با قدرت حاضر خواهند شد و ادعاهای مغرضانه را باطل خواهند کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار