حضور حداکثری، اقتدار ملی/امام جمعه بوشهر:

انتخابات باعث تحول بنیادین در سطح کشور می‌شود

«صفایی بوشهری» با بیان اینکه انتخابات مایه اقتدار ملی و فراملی است گفت: انتخابات موجب تقلیل سطح توطئه دشمنان و باعث تحول بنیادین در سطح کشور می‌شود.
کد خبر: ۴۶۲۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲ - 18June 2021

انتخابات باعث تحول بنیادین در سطح کشور می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» امام جمعه بوشهر امروز در حاشیه حضور در انتخابات در اداره بندر بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باعث افتخار است که مردم استان بوشهر در نخستین ساعات در این رأی گیری حضور گسترده دارند.

وی با بیان اینکه این حضور گسترده مردم یک حرکت حماسی و پربصیرت است و نشانگر وفاداری، پایداری، بصیرت، مجاهدت و دانایی مردم است گفت: با توجه به این میزان حضور در نخستین ساعات اخذ رأی پیش‌بینی می‌شود مردم حماسه دیگری را خلق کنند و برگ زرین دیگری در کتاب پرافتخار استان بوشهر ثبت شود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه انتخابات مایه اقتدار ملی و فراملی است، تصریح کرد: انتخابات موجب تقلیل سطح توطئه دشمنان و باعث تحول بنیادین در سطح کشور می‌شود.

وی تاکید کرد: مردم بابصیرت ایران اسلامی قطعاً حضوری پرمعنا و پرمفهوم در انتخابات خواهند داشت که به معنای تلاش برای ارتقای سطح اجرایی کشور و نقش‌آفرینی در معماری سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و.... است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار