حضور حداکثری، اقتدار ملی/نماینده ولی فقیه در بوشهر:

حضور در انتخابات مایه یأس و ناامیدی دشمنان اسلام و ایران می شود

«صفایی بوشهری» با بیان اینکه حضور حماسی مردم در انتخابات نشان از بصیرت، ولایتمداری و وفاداری به آرمان ها و ارزش های انقلاب دارد گفت: حضور در انتخابات مایه یأس و ناامیدی دشمنان اسلام و ایران می شود.
کد خبر: ۴۶۲۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵ - 18June 2021

حضور در انتخابات مایه یأس و ناامیدی دشمنان اسلام و ایران می شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، آیت الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداست یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: وحدت از مؤلفه های قدرت می باشد و مایه اقتدار شخصی، اجتماعی و ملی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه وحدت یکی از عوامل مهم و سرنوشت ساز جهان اسلام و ایران اسلامی است گفت: دشمنان همواره در اندیشه، عزم و عمل توطئه آمیز برای از بین بردن آن می باشند.

صفایی بوشهری با بیان اینکه حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در استان ولایتمدار بوشهر نشان از بصیرت، ولایتمداری و وفاداری به آرمان ها و ارزش های انقلاب دارد افزود: حضور در انتخابات مایه یأس و ناامیدی دشمنان اسلام و ایران می شود.

امام جمعه بوشهر ضمن تشکر از حضور پرشکوه مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: از تمامی مردم که تاکنون موفق به حضور در صحنه دادن رأی نشده اند تقاضا دارم با شرکت پربصیرت خود در سرنوشت همه جانبه خود و مملکت عزیز ایران نقشی مهم ایفا نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: از تمام کاندیدهای محترم و ستادهای ارجمند آنان تقاضا دارم بعد از روز انتخابات رقابت را تبدیل به رفاقت، وحدت و همدلی کنند و در صورت لزوم تمام امور را نیز از طریق قانون پیگیری نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار